ورود سامانه بارشی جدید از شامگاه امروز به استان اصفهان

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی استان اصفهان از شامگاه امروز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم هنرمند کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از ورود موج ناپایدار به مناطق غربی استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: فعالیت این سامانه بارشی که از عصر امروز در نیمه غربی استان آغاز می‌شود به تدریج سایر مناطق را نیز تا شامگاه یکشنبه در بر می‌گیرد.

او افزود: آسمان بسیاری از مناطق در روز‌های شنبه و یکشنبه نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود و وزش باد شدید و بارش باران و برف در ارتفاعات جنوب و غرب اصفهان را شاهد خواهیم بود ضمن اینکه بارش‌های پراکنده در سایر مناطق با شدت کمتر رخ می‌دهد.

هنرمند خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی‌ها، اختلال در تردد جاده‌ای و شهری از روز شنبه تا یکشنبه در نیمه غربی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش ۲ تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار