شیرکوند: روح جنگندگی در تیم ما احیا شد/ به نظر داور احترام گذاشتیم

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: بعد از مدت‌ها که با مسائل مختلف درگیر بودیم، توانستیم یک برد ارزشمند کسب کنیم.

احسن شیرکوند در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تیم شهرداری ورامین پس از مدت‌ها فراز و نشیب توانست یکی از تیم‌هایی که شاید در مرحله پلی‌آف حریف ما باشد را شکست دهد. بازی خوبی انجام دادیم. تیم شهرداری ارومیه برای ما قابل احترام بود و شاهد بازی مهیج و زیبایی بودیم.
لیبرو تیم شهرداری ورامین ادامه داد: ما فعل خواستن را صرف کردیم. روح جنگندگی در تیم ما احیا شد و همه تیم کاملا متحد شدند تا به صورت یک تیم به میدان برویم. خوشبختانه بعد از مدت‌ها که با مسائل مختلف درگیر بودیم، توانستیم یک برد ارزشمند کسب کنیم.
شیرکوند در مورد حاشیه‌های آخر بازی گفت: در صحنه‌ای، خطای تور اتفاق افتاد و تیم شهرداری ارومیه، تقاضای ویدئوچک داد. اختلافاتی در این صحنه به وجود آمد که باعث بروز حاشیه‌هایی شد. ما دخالتی در این موضوع نکردیم و تنها به نظر داور احترام گذاشتیم.
به گزارش تسنیم، در پایان این مسابقه، حاشیه‌هایی به وجود آمد و کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، بر اساس گزارش ناظر مسابقه، پوریا یلی و فرهاد سال‌افزون بازیکنان تیم شهرداری ارومیه را تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی، از حضور در مسابقات محروم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار