جزییات راهپیمایی مجازی 22 بهمن در اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: سامانه fajr.ccoip.ir برای راهپیمایی مجازی در نظر گرفته شده و احاد مردم به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری در راهپمایی امسال مشارکت خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد علی احمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری ویژه برنامه‌های جشن انقلاب اسلامی 22 بهمن استان اصفهان اظهار داشت: برنامه‌ها از طریق رادیو و تلویزیون پخش خواهد شد و به همین منظور اجتماع مردمی و حضوری نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه برای راهپیمایی توسط خودروها مسیر هشت‌گانه سال گذشته در نظر گرفته شده است گفت: راهپیمایی خودرویی و موتور سواری انجام می‌شود که در طول مسیرها حرکت‌های نمایشی و نمادین توسط گروه‌های سرود و پرواز 1399 کبوتر و غیره برقرار خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: موتورسواران از 7 مسیر به سمت میدان امام حسین(ع) و سپس به سمت گلستان شهدا خواهد بود و شهروندان خودشان در تزیین خودرو و موتورشان اقدامات مبتکرانه اهتمام داشته باشند.
وی در مورد راهپیمایی مجازی تاکید کرد: سامانه fajr.ccoip.ir برای راهپیمایی مجازی در نظر گرفته شده و از امروز امکان آن برقرار است.
احمدی با تقدیر از همکاری اکثریت ارگان‌ها و البته گله‌مند از برخی دستگاه‌ها در کوتاهی از همکاری، تصریح کرد: چندین دستگاه به طور خاص همکاری نداشتند و اتفاقا ظرفیت مالی خوبی هم داشتند.
وی افزود: برخی از مناطق شهرداری اهتمام ویژه برای تبلیغات و تزیین شهر داشتند و ارزیابی تعداد دستگاه‌های همراه، بعد از راهپیمایی 22 بهمن به سمع و بصر همشهریان خواهیم رساند چرا که دستگاه‌هایی در قبال انقلاب وظیفه سنگین‌تری دارند و باید همکاری و هماهنگی لازم را در این مراسمات انجام می‌دادند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مبدا راهپیمایی خودرویی از میدان لاله به سمت پل غدیر و اتوبان شهید آقابابایی و شهید صیاد و غیره خواهد بود و در 22 بهمن سخنران از طریق تلویزیون و فضای مجازی نیز خواهیم داشت.
احمدی در مورد کمک‌های مومنانه توسط سپاه گفت: شاخص‌ترین آنها آزادی زندانیان است که 20 بهمن‌ماه اوج فعالیت کمک مومنانه ارگان‌های مربوطه و فعالیت‌های متعدد است.
وی با بیان اینکه 22 بهمن نشان دادن زنده بودن و هیجان و حضور منسجم مردم است، خاطرنشان کرد: اگر امسال کرونا نبود علی‌رغم مشکلات و مسائل مردم نشان می‌دادند که از آرمان‌های انقلاب فاصله نگرفته‌اند و هجمه‌های رسانه‌ای بیگانه با حضور خود خنثی می‌کردند.
در ادامه علی مولوی رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان اینکه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از ضروریات است گفت: در طول مسیر پوشش ترافیکی توسط همکاران انجام خواهند شد و به خودروهای سنگین اجازه ورود به شهر را نخواهد داشت. همچنین برای راهپیمایی موتورسیکلت‌ها کلاه ایمنی الزامی است.
مصطفی صالحی معاون عملیات سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نیز در ادامه به برنامه‌های سپاه و بسیج پرداخت و گفت: رزمایش گردان‌های بسیج از تاریخ 12 بهمن با نام "الی بیت المقدس" آغاز شده و در این مدت 10 روز در سطح کل استان برقرار است.
وی از هدف این برنامه نمایش اقتدار و امنیت نیروها نام برد و افزود: در این برنامه ها رژه موتوری، گشت رضوی در سطح پایگاه‌ها و ایست و کنترل در معابر ورودی و خروج شهرها انجام خواهد شد که در واقع 22 بهمن امسال با راهپیمایی خودروها و موتورسیکلت‌ها، بسیج در کنار مردم شرکت می‌کند.
صالحی خاطرنشان کرد: در 21 بهمن راس ساعت 21 نورافشانی در تمام پایگاه‌ها مقاومت و در سطح میادین اصلی شهر انجام می‌شود؛ همچنین سومین کمک مومنانه با اعداد و ارقام خوبی انجام شده و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد برای مرحله دوم انجام شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار