آرمات: زمان کمی تا مسابقات جهانی داریم

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران می گوید که زمان کمی تا مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان ۲۰۲۱ وجود دارد و کادر فنی رقبای ایران را به خوبی آنالیز کرده است.

طبق تقویم رسمی فدراسیون جهانی والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان ۲۰۲۱ از روز سه‌شنبه دوم شهریورماه (۲۴ آگوست) در تهران آغاز می‌شود و این رقابت‌ها در روز پنج‌شنبه یازدهم شهریور (۲ سپتامبر) با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. این تاریخ به پیشنهاد فدراسیون والیبال ایران و موافقت هیات رئیسه فدراسیون جهانی تنظیم شد.
ملی پوشان زیر ۱۹ سال پسر ایران در حالی در این مسابقات شرکت می کنند که با ۸۲ امتیاز در رتبه پنجم رنکینگ جهان قرار دارند و تیم ملی ایتالیا با ۱۲۲ امتیاز در رده نخست جهان در بخش پسران است.
مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در خصوص برگزاری این مسابقات به میزبانی تهران و زمان باقی مانده برای آماده سازی تیم ملی گفت: زمان کمی داریم اما نمی توان گفت که کسی مقصر است چرا که شرایط کرونا باعث شد که مجوز بازی ها و اردو ها دیر صادر شود. با وجود این شرایط باید تمام تلاش خود را داشته باشیم و بتوانیم بازیکنان دعوت شده را گلچین کنیم. پنج اردو پیش رو داریم که اکنون این اردوها در آکادمی ملی المپیک و فدراسیون والیبال درحال انجام است که از بین نفرات دعوت شده، ۳۵ نفر به تیم ملی دعوت خواهند شد و بعد از آن به طور رسمی کار خود را آغاز می کنیم.
او در پاسخ به اینکه آیا از وضعیت حریفان ایران اطلاعاتی کسب کرده اید یا خیر؟ پاسخ داد: خوشبختانه تمام رقابت های اروپایی را رصد کردم و فیلم های بازی حریفان به دستم رسیده است. باید بگویم که توانستیم تقریبا اطلاعات کافی را از رقبا به دست بیاوریم تا به امید خدا موفق شویم برای تیم بهترین تصمیمات را اجرا کنیم.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ادامه داد: هنوز درخواست اردویی به فدراسیون تقدیم نکرده ایم چرا که تیم اصلی بسته نشده و قرار است اردوی اصلی تیم ملی در اسفند و فرودین ماه کار خود را آغاز کند. بعد از آغاز رسمی کار با تیم ملی، درخواست بازی های تدارکاتی و اردوها را به دکتر داورزنی خواهیم داد.
آرمات در باره مقام احتمالی ایران در پایان این مسابقات گفت: اکنون نمی توان پیش بینی کرد که چه مقامی کسب خواهیم کرد چرا که باید برنامه ریزی ها صورت گیرد. حدود دو ماه مانده به مسابقات می توان رتبه احتمالی ایران را پیش بینی کرد و اکنون صحبت در این خصوص زود است. من تشکر ویژه از فدراسیون والیبال دارم چرا که به تمام درخواست های ما توجه کرد و تمام امکانات را در اختیار ما گذاشت و این موضوع می طلبد که ما تلاش بیشتری داشته باشیم و با انتخاب درست بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار