مهربان: مربی مورد نظر به خاطر مشغله و کار نمی‌توانست در اردوی قرنطینه بماند

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص دلیل نبود مربی بدنساز در اردوهای تیم ملی گفت: مربی‌ای که ۵ درصد توانش را در اردوی تیم ملی بگذارد، طبیعتا تاثیرش در تیم همان ۵ درصد است، نه بیشتر.

ابراهیم مهربان ، در مورد آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: این اردوی چهارم ما است و در این اردو، با توجه به اینکه دو اعزام در اتمام آن خواهیم داشت، شرایط کمی فرق می‌کند. جوانان و چند چهره شاخص لیگ به اوکراین خواهند رفت و یک اعزام هم چند روز بعد از آن به ایتالیا خواهیم داشت. طبیعتاً‌ تمرینات این افراد متفاوت از سایر اردونشینان خواهد بود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی اول مشخص شده‌اند، تاکید کرد: هیچ چیزی به صورت قطعی مشخص نیست. اینگونه نیست که افرادی که ایتالیا یا اوکراین می‌روند قطعاً به آسیایی و گزینشی اعزام شوند یا نشوند. تصمیمم‌گیری نهایی در ارتباط با بحث اعزام به دو رویداد صورت نگرفته است.
مهربان در رابطه با مباحثی که اخیرا مرتضی بهرامی‌نژاد مربی پیشین بدنسازی تیم ملی کشتی مطرح کرده، خاطرنشان کرد: کاملاً با آقای دکتر میرزایی هماهنگیم و با توجه به علم و تجربه‌ای که او دارد، کارها را با هماهنگی او پیش می‌بریم، ولی اینکه بگوییم مربی بدنسازی مقیمِ اردو داریم، اینطور نیست. کشتی فرنگی هم ندارد. اتفاقاً دوست داشتیم یک نفر به عنوان متخصص در این زمینه کنار بچه‌ها باشد که هم تمرینات تخصصی زیر نظر او انجام شود و هم اینکه با بچه‌ها زندگی اردویی داشته باشد ولی عزیزی که مد نظر بود، به خاطر مشغله کاری و بیزینس خارج از تیم ملی، فرصت این را نداشت که زندگی اردویی داشته باشد.
وی ادامه داد: بدمان نمی‌آید مربی بدنسازِ مقیم در اردوی تیم ملی داشته باشیم که حضوری فعال داشته و وقت بگذارد تا تمرینات تخصصی ما زیر نظرش انجام شود اما مربی‌ای که 5 درصد بیشتر نتواند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد، طبیعتاً‌ تاثیرش همان 5 درصد بوده و بیشتر از آن نمی‌شود.
مهربان عنوان کرد: در نظر داشتیم در شروع این اردوها از یک مربی بدنساز که بیشتر از 5 درصد توان و تجربه‌اش را در اردو به کار گیرد، استفاده کنیم ولی او نمی‌توانست به خاطر بحث قرنطینه و کرونا، با این مسئله کنار بیاید و زندگی اردویی داشته باشد. مربی تیم ملی باید در اردو حضور داشته باشد و همه برنامه‌ها را زیر نظر بگیرد. ضمن اینکه این مربی سال گذشته هم کاملا در اختیار نبود و این در مورد همه ما مصداق دارد که همه ما خارج از اردوی تیم ملی مشغله‌هایی داریم، مثلاً غلامرضا محمدی به تازگی برادر همسرش فوت کرده و جابه جایی منزل هم داشت، اما اولویت همه ما باید تیم ملی باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار