منصوریان: هت تریک قهرمانی سپاهان در لیگ ووشو افتخار بزرگی است

بازیکن تیم ووشو بانوان سپاهان درباره قهرمانی این تیم اصفهانی در لیگ ووشو توضیحاتی را بیان کرد.

منصوریان: هت تریک قهرمانی سپاهان در لیگ ووشو افتخار بزرگی است

سهیلا منصوریان بازیکن تیم ووشو سپاهان ، درباره قهرمانی این تیم اصفهانی در لیگ برتر ووشو اظهار کرد: برای اولین بار توانستیم هت تریک قهرمانی را در لیگ ووشو به دست آوریم که افتخار بزرگی است، چون تاکنون تیمی نتوانسته به این عنوان دست یابد. من افتخار می‌کنم که در تیم سپاهان هستم. تمرینات عالی بود و خدا را شکر توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.
او ادامه داد: تیم‌های حاضر در لیگ ووشو قوی بودند و نتیجه گرفتن در لیگ سخت است. خدا را شکر با همت ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان که اردو‌های خوبی برای ما تدارک دیده بود در نهایت توانستیم در لیگ ووشو هت تریک قهرمانی کنیم.
منصوریان: هت تریک قهرمانی سپاهان در لیگ ووشو افتخار بزرگی است

بازی فینال ووشو بانوان خیلی سخت بود

منصوریان درباره سطح مسابقات لیگ ووشو بیان کرد: سطح مسابقات بالا بود و همه ورزشکاران تمرینات خود را انجام دادند و من هراس از این موضوع داشتم که به خاطر شیوع ویروس کرونا عملکرد و سطح فنی ورزشکاران پایین بیاید، اما این طور نبود. بازی فینال خیلی سخت بود و یکی، ۲ امتیاز نتیجه بازی را عوض می‌کرد و ما خواهران و ورزشکارانی که به ما اعتماد کردند با افتخار قهرمان لیگ ووشو شدیم.
بازیکن تیم ووشوی بانوان سپاهان درباره اینکه تیم‌های زیادی در لیگ ووشو شرکت نکرده بودند و سطح برخی از تیم‌ها بالا نبود، گفت: با توجه به اوضاع کرونا، برگزاری مسابقات به خاطر قرنطینه و گرفتن تست کرونا از ورزشکاران سخت بود. بازیکنان در چند تیم ووشو پخش شدند و تیم‌های قدرتمندی در مسابقات حضور داشتند که در ۲ روز مسابقه دادند. همچنین ما بازی‌های فشرده‌ای برگزار کردیم که ۳ بازی در یک روز داشتیم، اما سطح مسابقات بالا بود. مسابقات امسال نسبت به سال گذشته خیلی بهتر برگزار شد و اتفاق بزرگی در داوری رخ داد و داوری‌های خوبی را شاهد بودیم.

کل مبلغ قرارداد تیم ووشو به اندازه یک بازیکن ذخیره فوتبال است

منصوریان درباره مبلغ قرارداد‌ها ووشوکاران بیان کرد: مبلغ قرارداد‌ها در لیگ ووشو خوب بود، اما این رقم‌ها در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی همانند فوتبال، فوتسال، تکواندو و کاراته پایین محسوب می‌شود و کل مبلغ قرارداد تیم ووشو به اندازه یک بازیکن ذخیره فوتبال است. همچنین حدود ۲۰ درصد قرارداد‌های ووشوکاران سپاهان بالاتر رفته است، اما اگر ما در لیگ بازی نکنیم در آن صورت مسابقه‌ای نیست تا خود را آماده کنیم و مجبور هستیم برای آمادگی در لیگ حضور یابیم.

من یک ماه دیگر در لیگ چین مسابقه دارم

لژیونر ووشو کشورمان درباره حضورش در لیگ ووشو چین اظهار کرد: الهه خواهرم در چین مسابقه داشت و نتوانست در مسابقات لیگ مبارزه کند، اما او تا روز آخر تیم سپاهان را حمایت کرد و در کنار تیم بود، اما او به خاطر مسابقه اش مجبور بود که به چین برود. من هم یک ماه دیگر در لیگ چین مسابقه دارم.
او درباره حضورش در مسابقات MMA بیان کرد: طبق برنامه قرار بود مسابقات MMA این ماه برگزار شود، اما به خاطر اوضاع کرونا لغو شد و اولین مسابقه ام ۲ ماه دیگر در روسیه برگزار می‌شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار