انهدام باند سارقان منزل در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند سه نفره سارقان منزل و کشف ۲۵ میلیارد ریال اموال مسروقه از آنان در شاهین شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در این باره اظهار کرد: پس از وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان "شاهین شهر" کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی به صورت ویژه وارد عمل شدند.

وی افزود:کارآگاهان متخصص پلیس آگاهی پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و خاص موفق شدند سه سارق را که غیر بومی بودند شناسایی و پس از هماهنگی های لازم دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازجویی های تخصصی به عمل آمده مشخص شد این سارقان ۲۵ میلیارد ریال اموال از ۴۱ منزل در شاهین شهر سرقت کرده اند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: این سارقان منازل خالی از سکنه را شناسایی می‌کردند و پس از اطمینان از خالی بودن منزل با تخریب درب های ورودی وارد منزل می شدند و اموال باارزش مانند طلا، لپ تاپ، فرش‌های گران قیمت و وجوه نقد را سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ، بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان را نیز در اولویت کاری پلیس دانست و به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان اموال با ارزش را در منزل نگهداری نکنید و به صندوق امانات بانک ها بسپارید، گاو صندوق را در دیوار تعبیه کنید بطوری که حمل آن غیر ممکن باشد و منازل خود را به سیستم های مدرن پیشگیری از سرقت مجهز کنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار