لزوم حرکت در مسیر ایجاد درآمد پایدار برای خانواده زندانیان

رئیس دادگستری شهرستان لنجان گفت:  دادگستری شهرستان لنجان نگاه ویژه ای به حمایت از خانواده زندانیان و حل مشکلات پیش روی انان دارد چرا که بی‌توجهی به خانواده این افراد که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند باعث بروز مشکلات اجتماعی خواهد شد.

داود خوشنویس با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی خانواده های زندانیانی که به لحاظ مالی در گرفتاری هستند نباید به دست فراموشی سپره شوند، اظهار کرد: وقتی یک نفر وارد زندان می‌شود خانواده‌اش با چالش مواجه خواهند شد خصوصا اگر آن فرد سرپرست خانواده باشد، پس همه باید دست به دست هم دهیم تا خانواده‌های زندانیان دچار مشکل حاد نشود.
وی افزود: دادگستری شهرستان لنجان نگاه ویژه ای به حمایت از خانواده زندانیان و حل مشکلات پیش روی انان دارد چرا که بی‌توجهی به خانواده این افراد که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند باعث بروز مشکلات اجتماعی خواهد شد.
رئیس دادگستری شهرستان لنجان تصریح کرد: قطعا حمایت از خانواده زندانیان تنها تهیه و توزیع سبد کالا بین انان نیست، بلکه باید احصاء مشکلات پیش روی این خانواده‌ها به گونه ای اساسی درپی برطرف کردن انها برخواست و برهمین اساس دیدار با خانواده زندانیان و همچنین برگزاری جلسات چهره به چهره با این خانواده می تواند بسیار موثر عمل کند.
وی ادامه داد: موضوعی که باید به شکل ویژه به آن پرداخته شود حرکت در مسیر ایجاد درآمد پایدار برای خانواده زندانیان است از این رو انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان و دیگر انجمن‌های حمایتی باید به گونه ای هدفمند برنامه‌ریزی کنند تا ضمن رعایت کرامت انسانی، کاهش مشکلات این قشر آسیب پذیر و توانمندسازی خانواده زندانیان را شاهد باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار