کشف ۲۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شاهین شهر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۲۵ میلیارد ریال اموال مسروقه از آنان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا،به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس سردار مهدی معصوم بیگی گفت: پس از چند فقره سرقت منزل در شاهین شهرکارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی به صورت ویژه وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان متخصص پلیس آگاهی پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و خاص موفق شدند۳ سارق را که غیر بومی بودند شناسایی و پس از هماهنگی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده مشخص شد این سارقان ۲۵ میلیارد ریال اموال از ۴۱ باب منزل در شاهین شهر سرقت کرده‌اند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: این سارقان منازل خالی از سکنه را شناسایی و پس از اطمینان از خالی بودن منزل با تخریب درهای ورودی وارد منزل می‌شدند و اموال با ارزش مانند طلا،لپ تاپ،فرش‌های گران قیمت و وجوه نقد را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ، بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان را نیز در اولویت کاری پلیس عنوان کرد و افزود : شهروندان حتی الامکان اموال با ارزش را در منزل نگهداری نکنند و به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند، گاو صندوق را در دیوار تعبیه کنند بطوری که حمل آن غیر ممکن باشد و منازل خود را به سیستم های مدرن پیشگیری از سرقت مجهز کنید.

شهرستان شاهین شهر و میمه با افزون بر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری شمال مرکز اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار