وزیر دفاع:‌ به استقلال کامل دفاعی رسیده‌ایم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه به استقلال کامل دفاعی رسیده‌ایم، گفت: بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را با تمام توان دنبال خواهیم کرد.

امیر سرتیپ حاتمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان ‌با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کرد ضربه‌های محکم‌تری به کشورمان وارد کند، اظهار داشت:‌ با همه دشمنی‌ها، ایران توانست از سختی‌ها عبور کند و بار دیگر این دشمن بود که شکست را تجربه کرد.
وزیر دفاع با بیان اینکه دشمن با نقشه به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی تلاش می‌کرد امنیت منطقه را خدشه‌دار کند، افزود: مردم با حضور خود در صحنه ثابت کردند اتحاد و همدلی‌اشان موجب یاس و شکست دشمن خواهد بود.
امیر حاتمی با بیان اینکه خواست مردم در حوزه استقلال و دفاع به صورت صد‌در‌صدی محقق شده است، تصریح کرد:‌ با تلاش‌های صورت گرفته پس از استقلال دفاعی به زودی به استقلال کامل اقتصادی خواهیم رسید.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همچنین به افتتاح پنج طرح بزرگ صنعتی در استان اشاره کرد و گفت: افتتاح این طرح‌ها نشان از محقق شدن جهش تولید در استان زنجان است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را درست و صحیح تعیین کرده است تصریح کرد: استقلال خواهی آرمان بزرگ ملت ایران است و برای تحقق کامل آن باید ایستادگی و مقاومت کرد.
امیر حاتمی با بیان اینکه کشور در دوران جنگ تحمیلی که شرق و غرب علیه آن متحد شده بودند در برابر نظام سلطه ایستادگی و مقاومت کرد گفت: نتیجه آن ایستادگی، اقتدار و امنیت کاملی است که امروز ایران اسلامی و مردم از آن برخوردار هستند.
امیر حاتمی با بیان اینکه ریشه‌های انقلاب اسلامی با خون شهدای مدافع حرم، شهدای ارتش، سپاه ، صنعت دفاعی و دانشمندان هسته ای مستحکم شده است گفت: همه ‌این ها هزینه های ملت و نظام اسلامی برای حفظ دستاوردها و حرکت در مسیر خود کفایی است .
وزیر دفاع با بیان اینکه خون های بسیاری در راه اعتلای امنیت جمهوری اسلامی ریخته شده است تأکید کرد: با تبعیت و اجرای تدابیر نورانی و حکیمانه فرمانده معظم کل قواحضرت امام خامنه ای مسیر قدرتمند شدن و افزایش روز افزون بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را با تمام توان دنبال خواهیم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار