هراس رژیم صهیونیستی از قدرت مقاومت روز به روز بیشتر می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به ارتقای قدرت جبهه مقاومت گفت: هراس رژیم صهیونیستی از این موضوع روز به روز افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر در مصلای امام خمینی (ره)، با اشاره به سالگرد قتل عام آوارگان فلسطینی در اردوگاه صبرا و شتیلا بیان کرد: امروز هم هشت میلیون آواره فلسطینی در اردوگاه‌هایی در اطراف فلسطین اشغالی زندگی می کند که آمریکا در صدد توطئه برای متفرق کردن این جمعیت و کاستن از هراس رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: امروز البته به برکت انقلاب اسلامی با تربیت مقاومت، سلاح‌هایی مجهز برای رویارویی با صهیونیست‌ها در اختیار نیروهای مقاومت قرار گرفته و روز به روز هراس را برای آنها به ارمغان آورده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با اشاره به سخنان اخیر سید حسن نصرالله اظهارداشت: این از آثار و عظمت انقلاب اسلامی و نعمت ولایت است که با چنین گستردگی در جهان پیروانی راسخ و مستحکم از آن دفاع می‌کنند.

وی با تاکید بر خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب در مورد تحقق حکومت اسلامی اضافه کرد: حکومت اسلامی زمانی محقق می‌شود که هم دولت و هم ملت دستورات خدا را اجرا کنند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با قدردانی از عزاداری‌های مردمی ماه محرم تاکید کرد: امسال عزاداری‌ها نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهان رونق بیشتری داشت.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن در طول تاریخ برای جلوگیری از عزاداری برای امام حسین (ع) یادآور شد: حتی در تاریخ معاصر نیز پهلوی از عزاداری‌ها جلوگیری می‌کردند اما عزاداری‌های حسینی روز به روز در جهان گسترش بیشتری پیدا کرده و خواهد کرد؛ بدانیم جهان از آن کسانی است که حسینی هستند.

امام جمعه اصفهان همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) و درگذشت جمعی از زائران حسینی در کربلا، ابراز امیدواری کرد که این درگذشتگان نیز جزو شهدا محسوب شوند.

وی با اشاره به سالروز درگذشت جهانگیرخان قشقایی و آیت الله خزعلی، یاد آنها را گرامی‌داشت و افزود: آیت الله خزعلی یک نافله خود را در طول عمرش فراموش نکرد.

آیت الله طباطبایی‌نژاد یکی از نشانه‌های مومن را صدقه برشمرد و خواستار همیاری و کمک به فقرا در آستانه سال جدید تحصیلی شد.

وی همچنین شکرگزاری را یکی از لوازم دین و صداقت را از دیگر نشانه‌های مومن واقعی عنوان کرد و افزود: بخش قابل توجهی از پرونده‌های قضایی ناشی از شیوع بد اخلاقی در جامعه است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار