واکنش واعظی به حواشی انتصاب شریعتی به ریاست سازمان استاندارد

رئیس دفتر روحانی در واکنش به انتقادات به انتصاب استاندار سابق خوزستان به ریاست سازمان استاندارد گفت: اقای رییس جمهور برای وزارت صمت و راه نیز از استانداران استفاده کردند؛ ینی کسانی که زحمت می کشند دیده می شوند.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین تصمیمات دولت در ارتباط با کرونا گفت: اگر بتوانیم از این یک‌ماه خوب استفاده کنیم و وضعیت کرونا و شیوع آن کمتر شود سعی مان بر این است محدویتها برای عید کمتر شود.
وی درباره انتصاب شریعتی (استاندار سابق خوزستان) به عنوان رئیس جدید سازمان استاندارد خاطرنشان کرد: ارزیابی که ما در ریاست جمهوری داریم بر چند محور است؛ حالا رسانه ها بر اساس یک‌ کاغذی که من نمی دانم چطوری از وزارت کشور بیرون‌رفته و بر اساس موضوع دو سال این گونه مسایل رو مطرح می کنند.
واعظی گفت: استاندار سابق خوزستان توانست این استان را با همه مسایل در برخی زمینه ها ارتقا دهد. بسیاری از مردم و‌ نماینده ها تماس گرفتند و‌اصرار داشتن‌ که او بماند.‌ نباید با مدیران کشور اینطوری رفتار کرد اقای رییس جمهور برای وزارت صمت و راه از استانداران استفاده کردند معنی این است کسانی که زحمت می کشند دیده می شوند.
رئیس دفتر روحانی درباره آخرین خبرها از روند بررسی لوایح مرتبط با FATF تصریح کرد: فضایی که در اینده پیشرو ما است این است که تحریم ها برداشته شود و ما نتوانیم روال بانکی را انجام دهیم امیدواریم تصمیمی که در مجمع تشخیص گرفته می شود در راستای منافع ملی و انجام روابط سالم‌ بانکی باشد.
وی همچنین درباره سفر وزیر امور خارجه قطر به تهران گفت: سفر به کشورهای همسایه مرسوم است این سفر نیز با هدف ارتقا روابط دو جانبه، آینده منطقه، برجام بود نه ایشان پیغامی داشتن و نه ما پیغامی توسط ایشان ارسال کردیم.
واعظی درباره تصویب کلیات بودجه 1400 ضمن تشکر از مجلس اظهار داشت: کمیسیون تلفیق و مجلس هر کمکی برای بهتر شدن بودجه داشته باشند، ما از آن استقبال می کنیم نباید دنبال این‌ باشیم روابط خوب مجلس و دولت با اظهار نظر فردی در کمیسیون یا مجلس به هم بخورد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار