ذوب آهن در فینال اذیتمان کرد

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان گفت: بازی فینال با ذوب آهن با تمامی بازی هایی که تا کنون با این تیم داشتیم متفاوت بود، بازی بسیار سنگینی بود که در دو ست فشار زیادی را به تیم ما وارد کردند، اما در نهایت توانستیم با پیروزی در این دیدار به هدفمان برسیم.

صدیقه اشتری در گفت وگو با ایسنا در خصوص مسابقات این فصل لیگ برتر والیبال نشسته، اظهار کرد: مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه برگزار شد، اما در ادامه راه تیم های ارومیه و مشهد انصراف دادند. دور اول سپاهان در صفائیه میزبان تیم های همگروه خود بود. دور دوم با توجه به تیم‌هایی که انصراف داده بودند به صورت دوره ای در بندرعباس با حضور ۷تیم برگزار شد که در پایان این مرحله سپاهان، ذوب آهن، همدان و هرمزگان رتبه های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند و به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
وی افزود: دور نهایی این مسابقات از ۲۶ بهمن ماه به مدت دو روز در سالن فدراسیون جانبازان و معلولان به صورت دوره ای برگزار شد. بازی آخر که روز گذشته (سه شنبه- ۲۸ بهمن ماه) و تکرار دربی اصفهان بود به پیروزی رسیدیم. بازی این دوره با تمام بازی های قبلی که با ذوب آهن داشتیم فرق داشت.
اشتری ادامه داد: فکر می کنم حدود ۶ سالی است که مرتب با تیم خوب ذوب آهن بازی می کنیم؛ اما بازی دیروز کاملا متفاوت بود. ذوبی ها در دو ست توانستند فشار زیادی روی بازیکنان ما بیاورند، در کنار این فشار کمی هم بحث ناداوری پیش آمد و تمرکز تیم را به هم ریخت، اما بچه ها توانستند تمرکز خود را به دست آورند و به بازی برگردند و ست سوم را گرفتیم. ست چهارم را با غیرت بازی کردند و با برتری در این ست کار به ست پنجم کشیده شد و موفق شدیم در نهایت به پیروزی برسیم و از قهرمانی خود در این مسابقات با قدرت دفاع کنیم، در مقطعی ذوب آهن خود را پیروز میدان می دید، اما ما دست از تلاش نکشیدیم و نتیجه زحمات خود را دیدیم.
سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان گفت: مدیرعامل سپاهان ۳ جلسه در تمرینات ما حضور داشت و از نزدیک با مشکلات تیم آشنا شد و کم و کاستی ها را پرسید. در جلسه آخر قول دادند در صورت قهرمانی شرایط حضور در مسابقات آسیایی را فراهم کنند که این قهرمانی اتفاق افتاد و باید دید شرایط شیوع ویروس کرونا به چه صورت خواهد بود و آیا مسابقاتی برگزار می شود یا خیر.
وی در خصوص وضعیت بازیکنان ملی پوش تیم ها نیز اظهارکرد: دو ملی پوش همدان و مشهد در جریان مسابقات و بعد از انصراف تیم هایشان به ذوب آهن پیوستند و بیشترین ملی پوش در دو تیم ذوب آهن و سپاهان است و تیم های ارومیه، همدان و آمل به دلیل اینکه توسط هیئت ها اداره می شوند توان مالی خوبی ندارند. البته والیبال نشسته محدودیت بازیکن دارد و تمام بازیکنان شناخته شده هستند و تا حدی نتایج قابل پیش بینی است و باید تنها کمی با تمرکز بازی کرد که نتیجه بازی برنگردد.
اشتری در مورد برنامه فصل آینده برنامه تیمش گفت: خوشبختانه باشگاه سپاهان قرار است استعدادیابی کلی در زمینه معلولان داشته باشد و طی آن مشخص شود که هر فردی برای چه ورزشی در زمینه معلولان مناسب است. همچنین قرار است آکادمی والیبال نشسته راه اندازی شود تا بتوانیم پوشش خوبی در رده های پایه داشته باشیم که فکر می کنم این مسئله از حمایت از تیم سوپر لیگی با ارزش تر است، چرا که هم اکنون دلخوشی ۱۲ نفر ایجاد می شود، اما با راه اندازی آکادمی شاید ۵۰ نفر پوشش داده شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار