پاکدل: از این لحظه همه برنامه‌ها برای تیم‌های ملی هندبال است

رئیس فدراسیون هندبال گفت: لیگ امسال به پایان رسید و همه برنامه‌ها از این لحظه به بعد برای تیم‌های ملی خواهد بود.

علیرضا پاکدل در خصوص برگزاری سی‌ و سومین دوره لیگ برتر هندبال اظهار داشت: امسال شرایط سخت و جدیدی را تجربه کردیم. یکی از سخت‌ترین رویدادها را در 5 ماه گذشته داشتیم و باشگاه‌ها و فدراسیون به دلیل شیوع کرونا تحت فشار بودند. برگزاری بازی‌ها به صورت متمرکز یک تجربه جدید بود و خوشحالم یک حسن ختام خوب و یک فینال زیبا، فنی و جوانمردانه را داشتیم. لیگ امسال به پایان رسید و همه برنامه‌ها از این لحظه به بعد برای تیم‌های ملی خواهد بود.
رئیس فدراسیون هندبال در خصوص فشردگی لیگ گفت: امسال شرایط دست خودمان نبود. ما برنامه‌ریزی می‌کردیم اما کرونا در پیک دوم و سوم قرار می‌گرفت و مجبور بودیم برنامه‌ها را تغییر دهیم و این امر اجتناب ناپذیر بود.
پاکدل تاکید کرد: مرحله آخر لیگ به دلیل اردوها و حضور تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا قرار بود اردیبهشت ماه برگزار شود اما باشگاه‌ها درخواست داشتند به دلیل فرسایشی شدن لیگ، این فصل تا پایان سال 1399 به اتمام برسد. ما هم به احترام باشگاه‌ها که بازوان توانمند فدراسیون هستند جلسه‌ای گذاشتیم و به این توافق رسیدیم که لیگ قبل از پایان سال تمام شود. اگر چه تیم جوانان مقداری از برنامه‌های خود عقب ماند اما به احترام باشگاه‌ها تلاش کردیم لیگ تمام شود.
رئیس فدراسیون هندبال در خصوص سرمربی تیم ملی هندبال گفت: انتخاب سرمربی را به جد، پیگیری می‌کنیم و قبل از پایان سال حتما آن را به نتیجه می‌رسانیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار