بادامکی: به دنبال حفظ بازیکنان شهرخودرو هستیم

مدیر تیم شهرخودرو مشهد گفت: بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و تمام تلاش ما این است که تمام بازیکنان با نظر کادر فنی حفظ شوند.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شرایط شهر خودرو اظهار کرد: وقتی حواشی پیرامون یک تیم زیاد باشد، قطعا تمرکز تیم از بین می‌رود؛ به خصوص زمانی که در تعطیلات نیم فصل و نقل و انتقالات قرار داریم و حتما باید بازیکنان خود را حفظ کرده و تیم را هم برای نیم فصل دوم تقویت کنیم. مشخص نبودن تکلیف باشگاه شرایط را دشوار کرده است.
مدیر تیم شهرخودرو ادامه داد: طبیعی است که بازیکنان نگران وضعیت فعلی باشند. همه می‌خواهند بدانند که تکلیف تیم چه می‌شود. در حال حاضر تمام اعضای تیم با تمام توان در تمرینات حضور دارند اما تا زمانی که مشکلات حل نشود، تیم از تمرکز کافی برخوردار نخواهد بود.
بادامکی در خصوص حفظ بازیکنان شهرخودرو خاطرنشان کرد: کادرفنی لیست بازیکنان مدنظرش را به جواد وطن‌خواه، مدیرعامل باشگاه ارائه داده است. برای جذب بازیکن جدید به پول نقد نیاز داریم؛ همچنین بخشی از قرارداد بازیکنان فعلی باشگاه نیز باید پرداخت شود. در حال حاضر حتی مشخص نیست چه کسی باید هزینه‌های روزانه تیم را پرداخت کند و در این رابطه هم مشکل داریم. اگر بخشی از قراردادها پرداخت نشود، احتمال جدایی برخی از بازیکنان وجود دارد. کادر فنی با بازیکنان در روزهای اخیر صحبت‌های مثبتی داشته و امیدواریم بازیکنان سعه صدر بیشتری داشته باشند تا زمان کافی برای حل مشکلات داشته باشیم.
وی گفت: تمرینات شهرخودورو در حال حاضر برگزار می‌شود و تمام بازیکنان حضور دارند. حسن جعفری به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرینات حضور ندارد و برای مداوا از مشهد خارج شده است و اخبار پیرامون فسخ این بازیکن شایعه بود. امین قاسمی‌نژاد نیز در حال فیزیوتراپی است و به دلیل مصدومیت بازی مقابل فولاد را هم از دست داد. امیدواریم او در دیدار با ماشین‌سازی شرایط بازی را به دست آورد. اکبر صادقی و سعید جلالی‌راد از شهرخودرو جدا شده‌اند. فرشاد فرجی هم در حال حاضر در تمرینات حضور دارد.
مدیر تیم شهرخودرو در رابطه با واگذاری احتمالی باشگاه به مجموعه فولاد خراسان اضافه کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم اما اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد، فکر نمی‌کنم بتوانند مالکیت باشگاه را به این سرعت تغییر دهند. امیدواریم مسئولان راهکاری پیدا کنند تا هرچه زودتر شرایط برای باشگاه مساعد شود و بتوانیم تیم را برای نیم‌فصل دوم به خوبی تقویت کنیم. شهرخودرو و مهدی رحمتی امروز نیاز به کمک مسئولان دارند و امیدواریم که همه این بازه زمانی حساس را درک کنند و پای کار بیایند.
بادامکی تصریح کرد: در حال حاضر تمام فکر و ذهن ما این است که تمرین به تمرین پیش رویم. به دنبال تامین حداقلی‌ترین نیازهای باشگاه مانند تغذیه بازیکنان در زمان تمرین هستیم. هیات فوتبال خراسان رضوی در سفر تیم به اهواز به شهرخودرو کمک کرد. برای بازی آتی هم طبیعتا باید برای بلیت هواپیما و رزرو هتل پول پرداخت کنیم. امیدوارم با حمایت از شهرخودرو، مسئولان اجازه ندهند که تنها نماینده لیگ برتری شرق کشور درگیر مشکلات شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار