بازگشت دمای زمستانی به دشت کاشان

رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تفسیر نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی روزهای آینده در مناطق مختلف شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل است.

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر این اساس حداکثر دمای هوای دشت کاشان در ۴۸ ساعت آینده تا سه درجه افزایش داشته و به ۱۸ درجه بالای صفر خواهد رسید، اما از روز دوشنبه روند کاهش دما شروع شده و با شش درجه کاهش به ۱۲ درجه بالای صفر در روز پنجشنبه می‌رسد و همین دما تا شنبه آینده استمرار دارد.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود از امروز شنبه در بیشتر مناطق دشت کاشان، آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد در ساعت‌های بعد از ظهر را شاهد هستیم که با سرعت ۱۲ متر بر ثانیه می‌وزد.
رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: از روز چهارشنبه یک سامانه بارشی وارد استان اصفهان خواهد شد و بر این اساس پدیده غالب جوی به صورت نیمه ابری و احتمال بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد به ویژه در مناطق کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.
ارغوانی گفت: با کاهش دما به ویژه در مناطق کوهستانی شهرستان کاشان، رطوبت هوا نیز افزایش یافته و در بیشترین مقدار به ۶۵ درصد خواهد رسید. بنابراین انتظار است که شهروندان نسبت به مدیریت مصرف انرژی توجه کافی داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار