بازیگران مجرد در سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان یکی از سریال های در حال پخش نمایش خانگی است که در این مطلب مروری بر بازیگران مجرد این سریال خواهیم داشت.

بازیگران مجرد در سریال ملکه گدایان

بازیگران سریال ملکه گدایان که مجرد هستند

سریال ملکه گدایان آقازاده به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی از سریالهای جدید نمایش خانگی است که بازیگران سرشناس زیادی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

در کنار بازیگران پیشکسوت و سرشناس سریال ملکه گدایان همچون رویا نونهالی، پانته آ بهرام و رضا بهبودی ،چهره های جوانی هم در سریال حضور دارند که نقش های مهم سریال را ایفا می کنند.
در این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک به سراغ بازیگران مجرد این سریال رفته و تصاویری از آنها را در اختیارتان قرار میدهیم.

بازیگران مجرد سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان با حضور بازیگرانی چون رویا نونهالی، پانته آ بهرام، بهشاد شریفیان، رضا بهبدی، فرزاد فرزین، باران کوثری، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، یسنا میرطهماسبی، شبنم قربانی و هنرمندان دیگر توانسته است نظر مخاطبان بسیاری را جلب کند. در میان ین هنرمندان برخی از چهر ها هنوز مجردند و تاکنون ازدواج نکرده اند.
باران کوثری
باران کوثری بازیگر مطرح سینما و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر متولد 25 مهر 1364 است. باران کوثری با فیلم بهترین بابای دنیا در سال 1370 به کارگردانی داریوش فرهنگ وارد عرصه بازیگری شد. این بازیگر کشورمان مجرد بوده و تا کنون ازدواج نکرده است.
باران کوثری در سریال ملکه گدایان در نقش افرا بابایی بازی می کند که از کارمندان ملکه است.
باران کوثری
محمدرضا غفاری
محمدرضا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 6 مرداد 1364 و مجرد است. او دلیل مجرد ماندن خود را وابستگی زیاد خود به خانواده می داند. محمدرضا غفاری با فیلم رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1384 وارد عرصه بازیگری شد.
او در سریال ملکه گدایان نقش آرای خواننده مشهور پاپ و عاشق افرا را بازی می کند.

محمدرضا غفاری
شبنم قربانی
شبنم قربانی بازیگر جوان کشورمان در تئاتر، سینما و تلویزیون متولد دهه 60 و مجرد است. او فعالیت خود را در زمینه بازیگری با نمایش « یک مساوی چهار» در تئاتر شروع کرد و با سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در نقش مهندس حریرچی در تلویزیون شهرت یافت.
شبنم قربانبدر سریال ملکه گدایان، نقش سارا محمودی نامزد البرز و دختر عموی داریوش را بازی می کند.
شبنم قربانی
یسنا میرطهماسب
یسنا میرطهماسب بازیگر جوان کشورمان متولد 28 فروردین 1378 و مجرد است. او فعالیت خود را بدون هیچ تجربه قبلی بصورت جدی از فیلم سیزده در سال 1391 به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد.
یسنا میرطهماسب در سریال ملکه گدایان نقش سهیل، برادر ناتنی افرا را بازی می کند که عاشق موسیقی رپ است.
یسنا میرطهماسب
عرفان ناصری
عرفان ناصری متولد 4 آذر 1365 و مجر است. او فعالیت خود در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و فیلم «سد معبر» سکوی پرتاب وی شد.
عرفان ناصری نقش داریوش در ملکه گدایان را بازی می کند که یک پسرعموی عاشق پیشه و غیرتی برای سارا است.
عرفان ناصری
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار