ایوب آقاخانی: از اولویت تزریق واکسن به بازیگران حمایت نکردم

بازیگر سینما و تلویزیون در "شب‌های تئاتر" تلویزیون تأکید کرد که من از هیچ مسئله‌ای حمایت نکرده‌ام و هیچ‌وقت هم به دنبال حاشیه نبوده‌ام.

شب گذشته در برنامه "شب‌های تئاتر" شبکه چهار سیما ایوب آقاخانی کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون حضور پیدا کرد. او در بخشی که ویدئوهایش تحت عنوان "حمایت از اولویت واکسن سلبریتی‌ها روی آنتن تلویزیون" منتشر شده است در توضیح بیشتر به خبرنگار تسنیم گفت: به نظر می‌رسد مخاطب ما برنامه را باید کامل ببیند و خودش قضاوت کند که اصلاً مسئله من این چیزها نبوده است. در واقع گفتم چرا آن‌قدر مختلف حرف می‌زنیم. بحث همین بود؛ با صراحت درباره این مسئله صحبت کردم که چرا آن‌قدر متفاوت اظهارنظر می‌کنیم. اصل ماجرا این است که درباره همه‌چیز اختلاف نظر داریم.
او تأکید کرد: اگر می‌گفتند به بازیگران آخر از همه واکسن می‌زنیم باز هم همین‌ اعتراض‌ها را به گونه‌ای دیگر داشتیم. واقعاً از این فقدان وحدت لحن، ناراحتم که در هیچ‌چیزی به یک نقطه واحد و اشتراک نظر نمی‌رسیم. من در این مقوله واقعاً به بهداشت و مراقبت اعتقاد ویژه دارم. خیلی مواظبم اتفاق بدی نیفتد مثل بقیه مردم؛ ما هنوز در تئاتر تعطیل کردن یا نکردن،‌مسئله داریم و نمی‌دانیم باید چه کار کنیم. بنابراین من از هیچ مسئله‌ای حمایت نکرده‌ام و هیچ‌وقت هم به دنبال حاشیه نبوده‌ام.
به گزارش تسنیم، ایوب آقاخانی در برنامه "شب تئاتر" شبکه چهار سیما گفت: "ما خودمان در حوزه بازیگری و اجرا ناگزیزیم. در این ایام در پروژه‌های فیلمبرداری حضور داشتم تا آخرین ثانیه‌ها قبل از رفتن جلوی دوربین، ماسک می‌زنند و از لوازم ضدعفونی‌کننده، استفاده می‌کنند. در لحظه تحقق اجرا، در واقع بازیگر خلع سلاح می‌‌شود و حقیقتاً فکری باید به حال این ماجرا شود .ولی می‌بینیم که ناگهان دو موج فکری مختلف داریم. کسی در وزارت بهداشت منطقی و درست تصور کرده که این‌ها در سلامت‌بخشی روانی به جامعه یا در خانه نگه داشتن جامعه مؤثرند! اما این تعارف‌ها یعنی چه و این همه اظهارنظر مختلف چه معنی می‌دهند؟ واقعاً مسئول اجرایی یا فرهنگی به کدام از این نظریه‌‌ها و زاویه دیدها توجه کند؟ همه چیزمان شامل دیدگاه، قانون‌ها، تلقیات و باورهایمان کنار همدیگر شکنندگی غریبی دارند؛ در واقع وحدت لحن وجود ندارد و متأسفانه اینگونه در هیچ‌چیز به نتیجه دلخواه نمی‌رسیم."

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار