روحانی: هر مقدار که بتوانیم واکسن تهیه خواهیم کرد/ رعایت پروتکل‌ها افزایش یابد

رئیس‌جمهور گفت: اگر دچار موج چهارم کرونا نشویم بازهم همه باید مراعات کنند و شرایط در عید امسال مشابه عید سال گذشته است و در برخی موارد باید بیشتر مراعات شود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی ضمن تسلیت وفات حضرت زینب کبری(س) اظهار داشت: روز ولادت این بانوی بزرگوار روز پرستار است و پرستاران ما افتخار می‌کنند که مسیر و راه این بانوی بزرگوار را می‌پیمایند.
وی با اشاره به اقدامات کادر درمانی در یکسال گذشته، افزود: این روزها مقداری نسبت به چند ماه حساس‌تر است پیش چون مردم در جنبش و جوش اجتماعی، فرهنگی و تردد و مراودات هستند و در روزهایی به‌سر می‌بریم که تماس‌ها و ترددها مقداری بیشتر شده و فاصله‌ها شاید کمتر مراعات می‌شود و آثار این عدم مراعات دو هفته‌ی بعد دیده می‌شود.
رئیس‌جمهور گفت: همه می‌خواهیم که عید آرامی برای مردم وجود داشته باشد و خانواده‌ها بتوانند سنت‌های این ایام را برگزار کنند ولی این سنت‌ها نه به شکل سابق؛ اگر دچار موج چهارم کرونا نشویم بازهم همه باید مراعات کنند و شرایط در عید امسال مشابه عید سال گذشته است و در برخی موارد باید بیشتر مراعات شود.
روحانی خاطر نشان کرد: مردم ما در این 13 ماه همکاری داشته‌اند و این ایام هم باید بیشتر مراقبت کنند و مراودات باید کمتر شود و مراعات‌ها هم افزایش یابد.
وی به آغاز واکسیناسیون در دهه فجر امسال پرداخت و خاطر نشان کرد: شرایط ما در هفته‌های پیش رو هم برای کادر درمان و هم برای افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای بهتر خواهد شد توان دولت برای خرید واکسن متمرکز است و هر مقدار که بتوانیم واکسن را تهیه می‌کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار