افزایش ساعت کار ادارات پست شهرستان‌ها و نواحی پستی شهر اصفهان

به منظور جلوگیری از افزایش ترافیک مرسولات در روز‌های پایانی سال ساعت کاری ادارات پست شهرستان‌ها و نواحی پست شهر اصفهان افزایش یافت.

به گزار ش خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل پست استان اصفهان گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب پستی به شهروندان در روز‌های پایانی سال و فرودین ۱۴۰۰ همچنین برای جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلال در فرآیند‌های پستی به لحاظ افزایش ترافیک مرسولات در این روز‌ها و جلوگیری از ازدحام مردم، ساعت ارایه خدمات در ادارات مرکزی شهرستان‌ها و نواحی پستی افزایش یافت.
حمید باقری افزود: برای تکریم مشتریان و جلوگیری از ازدحام در مراکز پستی نواحی هفت گانه پستی شهرستان اصفهان از فردا ۱۰ اسفند تا پایان اسفند ۹۹ یکسره تا ساعت ۱۶ در روز‌های کاری دارای شیفت عصرگاهی و آماده ارائه خدمات پستی به شهروندان هستند.
وی، همچنین ارایه خدمات قبول پستی را در ناحیه پستی نشاط همچون سابق تا ساعت ۲۰ و ناحیه پستی فیض هم تا ساعت ۱۸ اعلام کرد و گفت: باجه مرکزی قبول تمام ادارات پست شهرستان‌های تابعه پست استان از روز شنبه ۱۶ اسفند تا پایان اسفند ۹۹ یکسره تا ساعت ۱۶ در روز‌های کاری دارای شیفت عصرگاهی و آماده ارائه خدمات خدمات پستی به شهروندان است.
باقری مدیر کل پست استان در خصوص ارایه خدمت قبول مرسولات پستی در روز پنج شنبه ۲۱ اسفندماه گفت: نواحی پستی فیض و نشاط در روز بیست و یکم اسفند ۹۹ از ساعت ۸ الی ۱۳ دارای شیفت قبول مرسولات میباشند.
وی همچنین در خصوص ارایه خدمت در تعطیلات نوروز افزود: باجه‌های قبول نواحی پستی فیض و نشاط در روز‌های دوم، سوم، چهارم، نهم و دوازدهم فروردین سال آینده از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و باجه مرکزی تمام ادارات پست شهرستان‌های تابعه در این روز‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ داری شیفت قبول مرسولات است.
مدیر کل پست استان اصفهان گفت: تمام واحد‌های پستی موظفند در صورت حضور مشتری در باجه‌های قبول، بدون توجه به ساعات اعلام شده تا آخرین مشتری را پذیرش، و حسب ضرورت و نیاز مشتریان ساعت شیفت را با هماهنگی این اداره کل افزایش دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار