افزایش دمای اصفهان تا پایان هفته

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم پدیده غبار صبحگاهی در مناطق صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان، گفت: افزایش نامحسوس دما تا پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه وضعیت پایداری جوی در استان طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: آسمان بیشتر مناطق استان در این مدت به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به تداوم پدیده غبار صبحگاهی در مناطق صنعتی و مرکز اصفهان، افزود: افزایش نامحسوس دمای هوا تا پایان هفته دور از انتظار نیست؛ هفته آینده کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

کریمیان با اشاره به افزایش دو درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: کاشان با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار