دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیارد ریالی در برخوار

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از یک صندوق قرض الحسنه کلاهبرداری و متواری شده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برخوار دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پیلس اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه فردی مبلغ زیادی را از یک صندوق قرض الحسنه کلاهبرداری و متواری شده، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برخوار وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این فرد با به دست آوردن اعتماد متصدیان یک صندوق قرض الحسنه و با ترفند راه اندازی یک کار پرسود و پرداخت سودی بالا مبلغ ۸۰ میلیارد ریال تحت عنوان وام دریافت کرده است .

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برخوار پس از هماهنگی های لازم به صورت ویژه وارد عمل شدند و موفق شدند محل اختفای متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سردار معصوم بیگی اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: تطمیع قربانیان پس از اعتماد سازی در کنار ضعف آگاهی آنان از متداول‌ترین روش های کلاهبرداران برای رسیدن به مقصودشان بوده و لازم است شهروندان در نظر داشته باشند افراد کلاهبردار در بسیاری مواقع ظاهری شیک و فریبنده دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار