پذیرش مسافردر مدارس و خانه‌های اجاره‌ای اصفهان ممنوع

مدارس و خانه‌های اجاره‌ای دراستان اصفهان اجازه پذیرش مسافر را ندارند.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در حاشیه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: با پایگاه‌های اینترنتی و مشاوران املاک، خانه‌های اجاره ای ، اقامتگاه‌ها و مدارسی که قصد پذیرش مسافر را دارند برخورد جدی صورت می‌گیرد و اجازه پذیرش مسافر را نخواهند داشت.
حجت اله غلامی افزود: پذیرش مسافران نوروزی در شرایط آبی و زرداستان در هتل‌ها و مراکزی که تأییدیه بهداشت و درمان را اخذ کردند صورت خواهد گرفت.
استان اصفهان در همه گیری کووید ۱۹ در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارد، ادامه داد: اگر مردم به هشدار‌های داده شده توجه نکنند احتمال ورود این خطه به وضعیت قرمز در هفته‌های آینده وجود دارد.
وی با بیان اینکه شهرضا با وضعیت نارنجی است، بیان کرد: وضعیت کنونی نشان می‌دهد دستورالعمل‌های بهداشتی دقیق اجرا نمی‌شود.
غلامی بااشاره به اینکه بدتر شدن وضعیت کرونایی شهرستان‌های استان اصفهان برای ایام نوروز زنگ خطر جدی است، گفت: استان‌های شمالی و جنوبی وضعیت خوبی ندارند از این رو از مردم استان اصفهان درخواست می‌کنیم از سفر به این استان‌ها خودداری کنند.
طبق آخرین رنگ بندی وضعیت بیماری کرونا در استان اصفهان، شهرضا تنها شهرستان با وضعیت نارنجی (پر خطر) در استان است و ۶ شهرستان برخوار ، بویین میاندشت ، تیران و کرون ، چادگان، لنجان و نایین در وضعیت آبی (کم خطر) قرار دارد.
۱۵ شهرستان اصفهان، اردستان، خمینی شهر، خوانسار، خوروبیابانک ، دهاقان ، سمیرم، شاهین شهرو میمه، فریدن، فریدونشهر، فلاورجان، گلپایگان، مبارکه، نجف آباد ونطنز هم در وضعیت زرد (خطرمتوسط) است.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار