رقابت ۱۱ هزار و ۲۱۰ داوطلب آزمون دکتری در اصفهان

رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان گفت: آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۱۴۰۰ روز جمعه- ۱۵ اسفند ماه در اصفهان به طور همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

محمدرضا ایروانی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب، اظهار کرد:در آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰، در کل استان اصفهان تعداد ۱۱ هزار و ۲۱۰ داوطلب در ۳ حوزه امتحانی در شهر اصفهان و ۸ شهرستان استان با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد شرکت کننده در استان اصفهان، ۵۵۳۵ نفر زن و ۵۶۷۵ نفر مرد هستند.
وی افزود: ۷۸۴۵ داوطلب (۴۰۴۸ زن و ۳۷۹۷ مرد) شهر اصفهان در ۳ حوزه امتحانی دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان و غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی در این آزمون شرکت می کنند و دیگر داوطلبان استان اصفهان در حوزه های امتحانی خمینی شهر، شاهین شهر، زرین شهر، شهرضا، نجف آباد و کاشان با هم به رقابت می پردازند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در برگزاری آزمون در اصفهان، تصریح کرد: کارت‌ شرکت در آزمون‌ دکتری ۱۴۰۰ از سه‌شنبه - ۱۲ اسفند ماه سال ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و داوطلبان تا روز جمعه پیش از شروع آزمون می توانند نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.
ایروانی اضافه کرد: داوطلبان بعد از دریافت کارت ورود به جلسه از صحت اطلاعات درج شده بر روی کارت اطمینان حاصل کنند و در صورت مغایرت اطلاعات با مراجعه به باجه های رفع نقص نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند. باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری تخصصی از صبح امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند در دانشگاه اصفهان فعال است.
وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد داوطلبان استان اصفهان ۱۱ هزار و ۱۴۱ نفر بود، تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان با سال قبل تفاوت محسوسی نداشته است.
رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان با بیان اینکه شروع فرایند آزمون، ساعت ۸ صبح است، تاکید کرد: به دلیل شرایط ویژه در خصوص شیوع کرونا لازم است که داوطلبان حداقل نیم ساعت قبل از شروع فرایند آزمون در حوزه امتحانی مربوطه حضور داشته باشند. به منظور پیشگیری از تجمع در مقابل درب های ورودی، داوطلبان از ساعت ۶:۳۰ الی ۷:۳۰ صبح به حوزه های امتحانی مراجعه کنند.
ایروانی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری این آزمون تاکید کرد و در خصوص تمهیدات لازم برای پیشگیری از کرونا در برگزاری آزمون، یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای داوطلبان الزامی است. کسانی که ماسک نداشته باشند، اجازه ورود به حوزه امتحانی را ندارند.
وی افزود: تمام حوزه های امتحانی قبل و بعد از جلسات آزمون به طور کامل ضدعفونی می شوند. همچنین قبل از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی تب سنجی انجام می شود و چنانچه داوطلبی مشکوک به بیماری باشد، جدا از بقیه قرار می گیرد.
رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان تاکید کرد: داوطلبان لازم است در هنگام ورود به جلسه آزمون، پرینت کارت ورود به جلسه و شناسنامه یا کارت ملی معتبر به همراه داشته باشند. با توجه به الزام رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور هستند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۱۴۰۰ روز جمعه- ۱۵ اسفند ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. بیش از ۱۷۸ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار