علیزاده: قرارداد کیانی بر اساس عرف بازار است/ برای استقلال خیلی ناراحتم

معاون تیم مس رفسنجان گفت: به نظرم در مورد فکری عجولانه برخورد می‌کنند. الان تیم در جایگاه سوم قرار دارد و نتایج بدی نگرفته است.

علی علیزاده معاون تیم مس رفسنجان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیوستن مهدی کیانی به مس رفسنجان اظهار داشت: مهدی کیانی با قراردادی به مدت یک سال و نیم به مس رفسنجان اضافه شد و مبلغی که با او توافق کردیم، براساس عرف بازار نقل و انتقالات، ارزش کیانی و با توجه به بودجه خودمان است.

وی در خصوص آخرین وضعیت مس رفسنجان گفت: در بازی آخر حتی می‌توانستیم برنده باشیم و کفه ترازو به سمت ما بود. اگر قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم برنده می‌شدیم؛ البته استقلال هم چند موقعیت داشت که که نتوانست از آن استفاده کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص شایعه برکنار فکری به خاطر نتایج ضعیف، تاکید کرد: خیلی ناراحتم، نه به خاطر فکری، به خاطر اینکه در استقلال انتظار دارند یک ساله تیم قهرمان شود. از بین قلعه نویی، مجیدی و منصوریان هر کسی به تیم استقلال می‌امد، نیاز به وقت دارد. به نظرم در مورد فکری عجولانه برخورد کردند. الان تیم در جایگاه سوم قرار دارد و نتایج بدی نگرفته است. خود ما در مس رفسنجان دو سال صبر کردیم و امروز محمد ربیعی حتی از برنامه‌های باشگاه جلوتر است.

علی علیزاده در رابطه با سبک بازی استقلال عنوان کرد: قبول دارم سبک بازی استقلال خیلی خوب نیست و قشنگ بازی نمی‌کند؛ ولی این را هم در نظر بگیریم در یک سال توقع قهرمانی نمی‌شود داشت. باید به تیم فرصت داد تا مسیرش را ادامه بدهد و مانند پرسپولیس ثبات به تیم کمک می کند. البته اکنون هم برای مجیدی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با استقلال موفق شود.

وی در مورد اینکه آیا مس رفسنجان باز هم بازیکن جدید به خدمت می‌گیرد، گفت: این مورد را رد نمی‌کنم که مشغول مذاکره با بعضی از بازیکنان هستیم؛ ولی تا رسمی نشدن قضیه نمی‌توانیم صحبتی بکنیم. فقط در مورد نادرمحمدی به صراحت می‌گویم ایشان جزو لیست ورود ما نیست و این مورد را رد می‌کنم، چون ربیعی علاقه دارد روی زمین بازی کند.

معاون تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به اینکه آیا هواداران از عملکرد محمد ربیعی راضی نیستند، اظهار داشت: نمی‌گویم همه، ولی ۹۰ درصد مردم از عملکرد سرمربی تیم راضی هستند، و نتایج مس رفسنجان مورد تایید مدیر ارشد صنایع ملی مس و مردم قرار دارد؛ اگر کسی انتقاد مثبت و سازنده داشته باشد با جان و دل در خدمتشان هستیم، ولی بعضی انتقاد‌ها مغرضانه است، چون خودشان نتوانستند در تیم سمتی بگیرند.

علی علیزاده در پایان گفت: خدا را شکر می‌کنم، مدیران تیم از بدنه فوتبال هستند و کمیته فنی در تیم تشکیل شده است که در کنار منابع انسانی ما مثلثی تشکیل شده، که عامل موفقیت تیم است. امیدوارم به همین روند بتوانیم ادامه بدهیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار