اتوبوس‌های شهرداری اصفهان برای زائران اربعین به تجهیزات نیاز دارند

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد : اتوبوس های این نهاد برای اعزام زائران اربعین به مرز عراق به تجهیزاتی نظیر لاستیک و باتری نیاز دارند که نهادهای مربوط باید تامین کنند.

حسین امیری در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: شرکت اتوبوس‌رانی شهرداری اصفهان در خصوص تامین لاستیک و باتری با مشکل مواجه و ضروی است به این خودروها با هدف جلوگیری از حوادث احتمالی به لحاظ قطعات و تجهیزات یادشده توجه اساسی شود.

تاکنون دست کم ۴۵ هزار نفر اصفهانی برای شرکت در آیین اربعین حسینی ثبت نام کردند.

وی با اشاره به این که ۸۰ دستگاه اتوبوس واحد از اصفهان برای اعزام به مرزهایی که زائران اربعین از آن تردد دارند پیش‌بینی شد، اظهارداشت: بیش از ۹ دستگاه تانکر آب، خودروی آتش‌نشانی و ماشین جمع آوری زباله برای مراسم اربعین امسال در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد : ۶۰ نیروی آتش نشانی و خدماتی به همراه این ادوات و خودروها به مرز اعزام خواهند شد و به ارائه خدمت و تامین ایمنی زائران اربعین می‌پردازند.

وی تصریح کرد: به دلیل محدودیت در خودروهای آتش نشانی در شهر اصفهان، امکان ارسال بیش از این تعداد خودروی آتش‌نشانی و یا همراهی یک دستگاه خودروی اطفا آتش نشانی با هر موکب در مرز و کربلا وجود ندارد.

وی زمان اعزام این نیروها و خودروها را ۱۲ مهرماه امسال اعلام کرد.

نیروها و ادوات و ماشین‌های سبک و سنگین شهرداری اصفهان در سیل لرستان و خوزستان با تمام توان خود به خدمات‌رسانی پرداخت.

اربعین حسینی همزمان با بیستم صفر، چهلمین روز شهادت حضرت امام حسین(ع) به همراه فرزندان و یاران ایشان در روز عاشوراست که به همین مناسبت سالانه همایش پیاده‌روی از نجف تا کربلا با حضور علاقه‌مندان و ارادتمندان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.
سال گذشته نزدیک به ۱۷۰ هزار نفر از استان اصفهان در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) شرکت کرده بودند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار