ثبت ۲۴ ساعته تخلف ورود به طرح زوج و فرد در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ثبت ۲۴ ساعته تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد و همچنین عدم برگ معاینه فنی در هسته مرکزی شهر توسط دوربین‌های نظارت تصویری پلیس خبرداد.

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: امسال بنا بر تدبیر ستاد استانی مقابله با کرونا برای مدتی طرح زوج و فرد لغو شد، اما بعد از بهبود نسبی شرایط و از طرفی به دلیل افزایش آلاینده‌های جوی مجدداً طرح ممنوعیت ورود خودرو‌ها به محدوده طرح زوج و فرد از سر گرفته شد که این موضوع نیز طی چندین نوبت از طریق شبکه استانی و سایر رسانه‌های گروهی اطلاع‌رسانی شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: یک بار دیگر تاکید می‌کنم که در حال حاضر تمامی دوربین‌های نظارت ثبت تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان فعال بوده و در تمامی ساعات شبانه روز تردد‌های غیرمجاز در این محدوده مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد اظهار کرد: زمان اجرا طرح صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ است ضمن اینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد نیز همچنان برقرار بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ محمدی همچنین از ثبت تخلف عدم برگ معاینه فنی خودرو‌ها در هسته مرکزی شهر اصفهان نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: خودرو‌های تا ۴ سال زیر مدل ساخت نیاز به برگ معاینه فنی دارند و می‌بایست برای دریافت آن به مراکز مجاز مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار