کلنگ مترو شاهین‌شهر-اصفهان توسط رئیس‌جمهور به زمین زده می‌شود

ماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث مترو شاهین‌شهر – اصفهان با 2 هزار میلیار تومان سرمایه‌گذاری در سفر امسال رئیس‌جمهور به استان اصفهان آغاز می‌شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: احداث طرح مترو شاهین‌شهر - اصفهان با 2 هزار میلیار تومان سرمایه‌گذاری در سفر امسال رئیس‌جمهوری به استان اصفهان آغاز می‌شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی به جلسه اخیر در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی اشاره کرد و افزود: در این جلسه همه مسؤولان نظر مشترکی داشتند مبنی بر این‌که مجوزهای لازم برای شروع احداث این طرح حداکثر تا 30 شهریور دریافت و این طرح برای مراسم کلنگ زنی با حضور رئیس جمهور آماده شود.

وی با بیان این‌که این طرح 19 کیلومتری در مسیر خود 5 ایستگاه خواهد داشت و هزینه احداث این طرح از محل سرمایه‌گذاری‌های شهرداری‌های شاهین‌شهر و اصفهان، پالایشگاه، نیروگاه و صنایع شیمیایی اصفهان، فروش تأسیسات تجاری احداث‌شده در ایستگاه‌های مسافری و بودجه‌های دولتی تأمین خواهد شد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: از ردیف 19 بودجه کشور امسال به طرح متروی بین‌شهری شاهین‌شهر - اصفهان، مبلغی اختصاص‌یافته است و این طرح در پیوست یک بودجه سال آینده شهرداری شاهین‌شهر قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیش از 250 هزار نفر جمعیت در شمال شهر اصفهان واقع است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار