پویش "نوروزی شاد در محدودیت‌های کرونایی" در اصفهان راه‌اندازی شد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان بااشاره به ایجاد پویش "نوروزی شاد در محدودیت‌های کرونایی گفت: باتوجه به شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری جشن نیکوکاری، این پویش باهدف کمک به خانواده‌های مددجو راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولی‌الله نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بااشاره به ایجاد محدودیت‌ به‌علت شیوع کرونا اظهار داشت: ما هرساله در اسفندماه یک جشن نیکوکاری داشتیم اما امسال باتوجه به محدودیت‌های کرونا، پویشی تحت عنوان "نوروزی شاد در محدودیت‌های کرونایی" راه‌اندازی کردیم.
وی بیان کرد: این پویش از 14 اسفندماه آغاز شده است و تاکنون کمک‌های خیلی خوبی توسط مردم خیر و نودوست در استان اصفهان داشته‌ایم.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: انتظارمان این است باتوجه به رکود اقتصادی و مشکلاتی که خانواده‌های تحت پوشش ما دارند، خیران و افرادی که می‌توانند کمکی کنند و هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های خدمات بهزیستی و مراکز دولتی ما برسانند تا بتوانیم شب عید به‌دست خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی برسانیم.

وی دررابطه با هدف پویش گفت: هدف این پویش ایجاد یک نوروز شاد است و امیدواریم باتوجه به مشکلاتی که کرونا برای خانواده‌های ما ایجاد کرده‌است، بتوانیم دل این خانواده‌ها را شاد کرده و بخشی از مشکلاتشان را حل کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار