مردم نیکوکار استان اصفهان در زمان های مختلف همواره گره‌گشای مشکلات یکدیگر بوده‌اند

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: خانواده ای نیکوکار با اهدای هزینه مجالس هفته و چهلم اموات خود، در آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد شریک شده‌ و با پرداخت هزینه مراسم ترحیم این عزیز از دست رفته شاهد آزادی 4 نفر از محکومان مالی و بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده خود بودیم.

علی اصفهانی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان اصفهان در زمان های مختلف همواره گره‌گشای مشکلات یکدیگر بوده‌اند، اظهار کرد: خیرین نیک اندیش بسیاری در استان اصفهان زندگی می کنند که با صَرف هزینه مراسم ترحیم اموات خود در مسیر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گام برمی دارند و با این اقدام خداپسندانه، سبب امیدآفرینی و خوشحالی خانواده‌های زندانیان می شوند.
وی افزود: طی روزهای اخیر خانواده ای نیکوکار با اهدای هزینه مجالس هفته و چهلم اموات خود، در آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد شریک شده‌ و با پرداخت هزینه مراسم ترحیم این عزیز از دست رفته شاهد آزادی ۴ نفر از محکومان مالی و بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده خود بودیم.
رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان اصفهان تصریح کرد: خیرین در حوزه های مختلف حضوری جهادی داشته و تاکنون کمک های بسیاری را ارائه کرده اند و اگر این نگاه مهربانانه خیرین در استان اصفهان وجود نداشت قطعا بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در استان اصفهان وجود دارد رفع نمی شد و خوشبختانه برکات و اثرات کار خیر در حل مسائل مرتبت با زندانیان و خانواده آنها قابل لمس است.
وی عنوان کرد: امیدواریم با مسیری که امروز خیرین در پیش گرفته اند شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیر عمد باشیم و از سوی دیگر بتوانیم با کمک این قشر تاثیرگذار، خانواده زندانیان بی سرپرست را تحت پوشش و حمایت انجمن های حمایت از زندانیان قرار داده و از بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی که این خانواده ها را تهدید می کند جلوگیری کنیم.
اصفهانی خاطرنشان کرد: مردم به خوبی می دانند که برکات و اثرات کار خیر در درجه اول به خود شخص بر می‌گردد و قطعاً سعادت آخرت وی را نیز شامل آنان می‌شود از این رو امیدواریم کمک های خیرین و آحاد مردم استمرار داشته باشد تا این کار خیر در جامعه نهادینه شده و هزینه هایی که در امور دیگر صرف می شود در راستای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و کمک به خانواده های زندانیان که در معرض اسیب قرار دارند هزینه شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار