نجات ناجیان غریق

ناجیان غریقی که خود نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت : قایق پنج نفر غواص و غریق نجات که روز گذشته به صورت خود جوش برای جستجوی جسد دختر گردشگری که مرداد در رودخانه آب ملخ غرق شده بود در رودخانه واژگون شد .
سید نور محمد موسوی افزود: 15 امداد گر در قالب سه تیم امدادی با سه دستگاه خودرو به منطقه اعزام و عملیات جستجو این افراد ساعت 8 شب گذشته آغاز شد و امدادگران موفق به یافتن و نجات آنان شدند .
وی بابیان اینکه حال عمومی این افراد مساعد گزارش شده است گفت: با وجود تذکراتی که به خانواده این دختر گردشگر در خصوص خطرات رودخانه آب ملخ داده شده است آنها اقدام به جستجو در رودخانه می کنند .
رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم افزود : این رودخانه دارای خطرات زیادی است که تا کنون 20 نفر در آن شده اند و تاکنون جسد آنها پیدا نشده است و حتی ماهرترین غواصان نتوانسته اند در این رودخانه غواصی کنند .
خانم یلمه اهل شهرستان مبارکه 12 مرداد برای عکس گرفتن به حاشیه رودخانه آب ملخ رفته بود که به داخل رودخانه سقوط می کند و تاکنون جسد وی پیدا نشده است و خانواده این گردشگر چند مرتبه اقدام به جستجو در رودخانه کرده اند که هیچ نتیجه ایی در پی نداشته است .
آب ملخ یکی از نقاط گردشگری در 65 کیلومتری جنوب سمیرم و در فاصله 230 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است و رودخانه پر آب و خروشانی دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار