واعظی: وعده‌های روحانی به مردم برای قبل از جنگ اقتصادی بود

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر می‌خواهید وعده‌های رئیس‌جمهور را ارزیابی کنید، باید ببینید این وعده‌ها در چه زمانی داده شده است؛ این وعده‌ها قبل از جنگ اقتصادی بود.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تحولات جنگ یمن و ادعاهای سعودی‌ها علیه ایران، اظهار کرد: سعودی‌ها به جای اینکه بیایند پاسخ افکار عمومی دنیا را بدهند که چرا با خرید سلاح از غربی‌ها مردم یمن را می‌کشند، فرافکنی می‌کنند و می‌خواهند حقیقت را عوض کنند.
واعظی گفت: ما برای اینکه تعداد بیشتری از یمنی‌ها کشته نشوند و ظلم بیشتری در مورد آنها اعمال نشود، کمک‌هایی را انجام دادیم.
وی در خصوص تحقق وعده‌های روحانی در حوزه اقتصادی، گفت: اگر می‌خواهید وعده‌ها را ارزیابی کنید، باید ببینید این وعده‌ها در چه زمانی داده شده است. وعده‌هایی که به مردم دادیم قبل از جنگ اقتصادی بود و حاضریم درباره همه آنها بحث کنیم.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: تورم قبل از جنگ اقتصادی تک رقمی، رشد اقتصادی مثبت شد و پروژه‌های بزرگ در کشور راه افتاد و نرخ ارز هم پایین آمد. وقتی جنگ اقتصادی نداشتیم به همه این وعده‌ها رسیدیم.
روحانی گفت: آیا ما باعث جنگ اقتصادی شدیم یا رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا که همه دنیا را بهم ریخت و با تحریک و فرمان صهیونیست‌ها فشار حداکثری را به ملت ایران آورد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار