اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۲/۲۷

امروز سهامداران شرکت‌های مس شهید باهنر، پالایش نفت تهران و کیمیدارو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه پاسارگاد، تولید پتروشیمی قائد بصیر و پتروشیمی تندگویان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 17هزار و 182واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 307هزار و 657واحد به کار خود پایان داد و بیش از 7میلیارد و 902میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 6هزار و 944میلیارد تومان در بیش از 730هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرف.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های مس شهید باهنر، پالایش نفت تهران و کیمیدارو بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های نورد و قطعات فولادی، تولیدی چدن سازان و ایران تایر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 653میلیون ورقه به‌ارزش 50هزار و 7میلیارد تومان در 338هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 162واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 990واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه پاسارگاد، تولید پتروشیمی قائد بصیر و پتروشیمی تندگویان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه تجارت نو، آسیا سیر ارس و توکاریل بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار