روحانی: همه به این نتیجه رسیده‌اند که راهی بهتر از اجرای کامل برجام وجود ندارد

رئیس جمهور گفت: امروز صدای واحد شنیده می‌شود که همه‌ی اطراف این توافق هسته‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ راه حلی بهتر از توافق برجام و هیچ مسیری جز اجرای کامل برجام، وجود ندارد.

روحانی: همه به این نتیجه رسیده‌اند که راهی بهتر از اجرای کامل برجام وجود ندارد

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه هیئت دولت درباره مذاکرات انجام گرفته درخصوص برجام اظهار داشت: امروز صدای واحد شنیده می‌شود که همه‌ی اطراف این توافق هسته‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ راه حلی بهتر از توافق برجام و هیچ مسیری جز اجرای کامل برجام، وجود ندارد.
وی افزود: این موفقیت جدید برای جمهوری اسلامی ایران است و یکی از افتخارات دولت این است که از سال 1397 و در ماه‌های ابتدایی سال 1400 با همه فشارها، شدیدترین تحریم‌ها و جنگ اقتصادی کشور را به‌گونه‌ای اداره کرد که نه دوستان ما بلکه دشمنان ما هم اعتراف دارند که فشار حداکثری شکست خورده است. این بالاترین عمل و موفقیت این دولت است و یکی از افتخارات دولت دوازدهم این است در مقابله با فشار اقتصادی، سیاسی، روانی و تبلیغاتی به‌گونه‌ای ایستادگی و مقاومت کرد و در اینکه راه دشمنان ما منجر به شکست شده، تردیدی وجود ندارد.
رئیس‌جمهور ادامه داد: البته همه می‌دانیم که این موفقیت در سایه‌ی مقاومت و ایستادگی یکپارچه ملت بزرگ ایران بوده و در این تردید نداریم که اگر مقاومت مردم و تحمل رنج‌ها و سختی‌ها نبود، امروز شرایط دیگری داشتیم. دولت حتی در این جنگ 3 ساله اقتصادی یحاضر نشد به توصیه برخی دوستان عمل کند که گفتند برای ارزاق عمومی و کالاهای ضروری مردم، سیستم کوپن را برقرار کنید و ما قبول نکردیم بلکه گفتیم کشور را به طور عادی اداره می‌کنیم و می‌توانیم کالا را به اندازه نیاز جامعه و به وفور در اختیار مردم قرار بدهیم و همین کار را کردیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار