تأثیر دربی بر بازی سرخ‌آبی‌ها با اصفهانی‌ها

سپاهان و ذوب‌آهن در حالی با سرخ‌آبی‌های پایتخت بازی خواهند داشت که حریفانشان وضعیت‌های متفاوتی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم‌های تهرانی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس همراه بود.

این در حالی است که سرخ‌آبی‌های پایتخت در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باید با تیم‌های اصفهانی بازی کنند و شکست و پیروزی در در بازی دربی آن‌ها را در وضعیت روحی متفاوتی قرار داد.

سبز‌پوشان روز پنج‌شنبه و از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر باید از استقلال تهران میزبانی کنند و این دیدار برای هر دو تیم که در پایین جدول به سر می‌برند، بسیار حساس است.

شاگردان منصوریان با 3 تساوی و 3 شکست و در رده دوازدهم قرار گرفته‌اند و استقلال با 2 شکست و 2 تساوی در رده پانزدهم حضور دارد؛ از این رو هر 2 تیم برای کسب اولین پیروزی پا به میدان خواهند گذاشت، از طرفی استقلال برای جبران شکست در دربی عزم بیشتری برای کسب 3 امتیاز خواهد داشت.

سپاهان نیز در همان روز پنج‌شنبه باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیسی برود که با برد در دربی از روحیه خوبی برخوردار است و به خودباوری لازم برای ادامه مسابقات لیگ برتر رسیده است.

طلایی‌پوشان که 2 پیروزی و 2 تساوی در کارنامه دارند در رده سوم و یک پله پایین‌تر از پرسپولیس 9 امتیازی از 3 پیروزی و یک شکست قرار دارند؛ به همین خاطر این بازی نیز علاوه بر حساسیت‌های همیشگی، می‌تواند جای هر 2 تیم را در جدول رده‌بندی دستخوش تغییر کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار