نیکزاد: کسانی که اجازه سفر در ایام عید را دادند، باید پاسخگوی شرایط فعلی کرونا باشند

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تربت حیدیریه پیرو مدیریت نامناسب دولت در مقابله با کرونا گفت:کسانی که اجازه سفر در ایام عید را دادند، باید پاسخگوی شرایط فعلی در زمینه کرونا باشند.

نیکزاد: کسانی که اجازه سفر در ایام عید را دادند، باید پاسخگوی شرایط فعلی کرونا باشند
محسن زنگنه طی تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مدیریت رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا مشکلات زیادی را برای مردم درست کرده و کسب و کار‌ها را متوقف کرده است.

وی با اشاره به افزایش فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا اظهارداشت: میزان فوتی‌ها کرونا افزایش پیدا کرده و جامعه و کشور با مصائب زیادی مواجه شده است.

این نماینده مجلس اظهارداشت: از هیئت رئیسه خواهش می‌کنم براساس ماده ۲۲ آئین‌نامه داخلی مجلس در نظام مدیریت ستاد ملی مقابله با کرونا ورود کند.

زنگنه با بیان اینکه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا در مسائل امنیتی و اجتماعی حکم صادر می‌کند، بیان داشت: متاسفانه یک استبداد رای در ستاد مقابله با کرونا وجود دارد که متاسفانه نظر کارشناسان بهداشت و درمانی هم در این ستاد شنیده نمی‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید ساختار ستاد ملی مقابله با کرونا تغییر کند، تصریح کرد: باید سران قوا نمایندگان هم وزن در این ستاد داشته باشند و نیرو‌های نظامی نیز باید در این ستاد کرسی داشته باشند چراکه ممکن است کرونا دو یا سه سال دیگر در کشور باشد و مجلس باید به این مسئله ورود کند.

علی نیکزاد که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکر زنگنه گفت: فلسفه ستاد ملی مقابله با کرونا این است که نقطه نظرات کارشناسان مدنظر قرار گیرد.

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: کسانی که اجازه سفر در ایام عید را دادند، باید پاسخگوی شرایط فعلی در زمینه کرونا باشند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار