فلاحی پور: بازی در آثار مناسبتی برایم جذاب است

بازیگر سریال «یاور» گفت: من تجربه بی نظیر «شب دهم» را پشت سر گذاشته‌ام و همیشه بازی در آثار مناسبتی برایم جذاب و البته افتخار بوده است، مردم همیشه از این دسته از آثار استقبال می‌کنند و به نوعی این گونه سریال‌ها طی سال‌های گذشته در ماه محرم و ماه رمضان جایشان را در دل مخاطب باز کرده‌اند.

فلاحی پور: بازی در آثار مناسبتی برایم جذاب است

پرویز فلاحی پور ، پیرامون آخرین مجموعه فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «یاور» به کارگردانی «سعید سهیلی» هستم، این سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده شده و از امروز روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.
وی درباره حضور خود در سریال «یاور» اضافه کرد: یاور اثری جذاب و مناسب حال و هوای ماه رمضان و دوران امروز جامعه است، اثری با مضمون جوانمردی و انسانیت که به خوبی می تواند با مخاطبانش ارتباط برقرار کند، فیلمنامه اثر تازگی داشته و به نظر من از جمله نقاط مثبت سریال خواهد بود.

بازیگر سریال «یاور» همکاری با کارگردان سریال ستایش را لذتبخش خواند و اضافه کرد: سهیلی کار خودش را بلد است، به خوبی گروه را هدایت می کند و برای من به عنوان بازیگر فضایی آرام و ایمن ایجاد می کند تا بتوانم بهترین خودم را ارائه دهم.
وی درباره نقش خود در سریال «یاور» افزود: از آنجایی که سریال «یاور» از امشب روی آنتن می رود ترجیح می دهم که چیزی از آن نگویم اما نسبت به آثاری که تاکنون در تلویزیون بازی کرده ام اثری متفاوت و کاراکتری خاص است، این کاراکتر از جمله بازیگران اصلی بوده و در کنش داستان تاثیری عمده دارد.
این بازیگر سینما و تلویزیون درباره تجربه بازی در آثار مناسبتی اضافه کرد: من تجربه بی نظیر «شب دهم» را پشت سر گذاشته‌ام و همیشه بازی در آثار مناسبتی برایم جذاب و البته افتخار بوده است، مردم همیشه از این دسته از آثار استقبال می‌کنند و به نوعی این گونه سریالها طی سالهای گذشته در ماه محرم و ماه رمضان جایشان را در دل مخاطب باز کرده‌اند.
وی فعالیت در دوران کرونا را سخت خواند و ادامه داد: طبیعتا کار برای بازیگران در دوره کرونا بسیار سخت است، البته کرونا زندگی را برای همه مردم سخت کرده اما به واسطه اینکه بازیگران در اکثریت مواقع نمی‌توانند ماسک به صورت داشته باشند وضعیت برایشان سخت تر می شود، البته در پروژه «یاور» خوشبختانه نکات ایمنی و پروتکلهای بهداشتی به خوبی رعایت می شود اما در هر صورت امیدوارم دیگر شاهد چنین وضعی نباشیم و بتوانیم همچون گذشته در محیطی آرام و ایمن کار کنیم.
بازیگر سریال «خانه امن» درباره تطعیلی سالن‌های سینما و تئاتر طی هفته جاری خاطرنشان کرد: واقعیت امر کرونا شوخی بردار نیست، ما شاهد رکورد شکنی وحشتناک کرونا طی دیروز بوده ایم، خود من هم در پروژه‌هایی که مشغول بازی بودم چند نفری به بیماری مبتلا شدند، وقتی صحبت از جان انسان می‌شود از نظر من تعطیلی این دو هنر فعلا خالی از سود نیست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار