کریمیان: تراکتور ۵۰ درصد شانس صعود دارد

بازیکن پیشین تراکتور معتقد است اگر بوحمدان زودتر به بازی می‌آمد، تراکتور می‌توانست پیروزی‌اش را حفظ کند.

کریمیان: تراکتور ۵۰ درصد شانس صعود دارد

مهدی کریمیان، بازیکن پیشین تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دیدار تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان و عملکرد فنی نماینده ایران گفت: تراکتور نیمه دوم را خوب شروع کرد و زدن گل دوم می‌توانست اعتماد به نفس ما را بالا و حریف را کمتر کند اما همیشه نگه داشتن نتیجه ۲ بر صفر سخت‌تر از یک بر صفر است زیرا بازیکنان را غرور می‌گیرد و بازی را رها می‌کنند.
وی ادامه داد: بعد از گل دوم تراکتور، سمت چپ این تیم ضعیف شد و حریف به خوبی از فضای بین دفاع چپ و مدافع میانی استفاده کرد و زود به بازی برگشت. خطیبی در بعد از ۲ بر ۲ شدن بوحمدان را که یک هافبک دفاعی است و می‌توانست آن فضای خالی را پر کند. اگر بوحمدان پس از ۲ گل تراکتور به بازی می‌آمد، تراکتور برد را با مساوی عوض نمی‌کرد. عباس‌زاده خیلی خوب بازی کرد و نداشتن بازیکن به خصوص در خط دفاع، به ضرر این تیم شد. امیدوارم تراکتور در بازی‌های بعد موفق باشد و بتواند از گروه خود صعود کند.
کریمیان در خصوص شانس صعود تراکتور به مرحله بعد گفت: هدف‌گذاری تیم‌های آسیایی و به خصوص عربی با ایرانی‌ها فرق دارد. تیم‌های ایرانی در هر ۳ جام و با توجه به موجودی خود شرکت می‌کنند اما تیم‌های آسیایی هر سال برای یک جام هدف‌گذاری می‌کنند. نمی‌خواهم عملکرد خوب فولاد را زیر سوال ببرم اما العین مشخص بود هدف دیگری دارد و زیاد برنامه خاصی برای نتیجه گرفتن در آسیا ندارد. باید عملکرد دو تیم دیگر این گروه را هم ببینم تا در خصوص شانس صعود تراکتور نظر بدهم اما در بهترین حالت، آن‌ها ۵۰ درصد احتمال صعود دارند. تراکتور آن قدر پرمهره نیست که بتواند پا به پای سایر تیم‌های آسیایی رقابت کند و همین باعث می‌شود شانس صعود بالایی برای خطیبی و تیمش قائل نباشم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار