همدلی و همراهی شورای شهر و شهرداری زرین شهر منشا خدمات ارزنده به شهروندان

عضو شورای اسلامی زرین شهر افزایش همدلی و همراهی شورای شهر و شهرداری را لازمه اتمام پروژه های مهم شهری دانست و گفت: قطعا حمایت‌های شورای شهر از شهرداری، مدیریت مدبّرانه پروژه‌های مهم همچون شهرک حمل ونقل کالای زرین شهر، پارک سوار و... و همچنین زمینه سازی برای همراهی بیش از پیش مسئولان ارشد شهرستان و استفاده از تجارب خوب گذشته، باعث حل بسیاری از مشکلات پیش روی مدیریت شهری خواهد شد و پیشرفت اجرای پروژه‌های شهری را شاهد خواهیم بود.

سوده باقری با بیان اینکه نگاه شورای اسلامی زرین شهر به توسعه شهر نگاه صرفا تشریفاتی نبوده بلکه هدف پارلمان شهری در دوره پنجم ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان است، اظهار کرد: شورای اسلامی زرین شهر تلاش کرده زمینه ترويج فرهنگ مشاركت و حساس‌ترشدن شهروندان نسبت به جايگاه مديريت شهری را بیش از پیش فراهم کند تا شاهد افزایش مشارکت‌ تک تک شهروندان در مدیریت شهر باشیم.
وی افزود: شورای اسلامی زرین شهر تلاش کرده نظارت لازم را بر برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و... داشته باشد و نقش خود را در تهيه طرح‌ها و پيشنهادهای اصلاحي و راه‌حل‌های كاربردی به شهرداری ارائه دهد تا مسیر توسعه شهر هموارتر شود.
عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: کارشناسان، شهر را موجودی زنده می دانند و قطعا انرژی در شهر باید همچون بدن يک موجود زنده در جریان باشد برهمین اساس باید با ايده‌های نو و مدیریت جهادی این مهم را ارتقاء بخشید.
وی ادامه داد: امروز سرمایه‌های زیادی برای پیشبرد پروژه‌های شهری در نظر گرفته شده تا این پروژه ها به اتمام و بهره برداری برسند و اولویت نخست شورای اسلامی زرین شهر نیز نظارت بر اتمام پروژه های نیمه تمام است تا سرمایه‌های شهر به نتیجه برسد و توسعه و پویایی بیشتر شهر رقم بخورد.
باقری با بیان اینکه عزم شورای اسلامی زرین شهر برای تحقق شعارهای ارائه شده جزم است، اضافه کرد: در دوره پنجم مدیریت شهری زرین شهر هرگز نخواستیم کلنگ پروژه‌ای را به زمین زده یا روبانی را بچینیم که کیفیت در اجرای آن مورد توجه قرار نگرفته باشد برهمین اساس تلاش شده با نظارت های صورت گرفته و پیگیری پروژه های شهری خطا در اجرای پروژه‌ها را به حداقل رسانده و از تجارب خوب گذشته و کارشناسان نیز استفاده کنیم.
وی افزایش همدلی و همراهی شورای شهر و شهرداری را لازمه اتمام پروژه های مهم شهری دانست و عنوان کرد: قطعا حمایت‌های شورای شهر از شهرداری، مدیریت مدبّرانه پروژه‌های مهم همچون شهرک حمل ونقل کالای زرین شهر، پارک سوار و... و همچنین زمینه سازی برای همراهی بیش از پیش مسئولان ارشد شهرستان و استفاده از تجارب خوب گذشته، باعث حل بسیاری از مشکلات پیش روی مدیریت شهری خواهد شد و پیشرفت اجرای پروژه‌های شهری را شاهد خواهیم بود.
عضو شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه قطعا کارنامه مدیریت شهری (شورای شهر) خالی از نقد نیست، خاطرنشان کرد: امیدواریم در مدت باقی مانده از فعالیت شورای اسلامی زرین شهر در دوره پنجم به گونه ای عمل کنیم که شهروندان عزیز شاهد بهره برداری از پروژه‌های متعدد شهری باشند که نویدبخش توسعه زرین شهر آن هم نه تنها در حوزه عمرانی بلکه به لحاظ اقدامات انجام گرفته در حوزه‌های مختلف فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، سلامت، پسماند و ... است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار