رقابت 88 نخبه قرآنی دراصفهان

88 نخبه قرآنی به مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه به میزبانی اصفهان راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما،مرکزاصفهان؛ مسئول کمیته اطلاع رسانی این دوره از مسابقات، در رشته حفظ کل قرآن کریم و از بین 60 شرکت ‌کننده در مرحله مقدماتی، 17نفر را موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی اعلام کرد و گفت: 11 برگزیده هم در مرحله پایانی حفظ 20 جزء قرآن کریم به رقابت می پردازند.

وی گفت: همچنین 10 نفر در رشته حفظ 10جزء قرآن کریم و 22 نفر از 73 قاری شرکت کننده در این مسابقات به مرحله پایانی راه یافته‌اند.

امین خواجه افزود: هشت برتر قرآنی هم به مرحله پایانی در رشته اذان، 11نفر از شرکت‌کنندگان هم موفق به راه یابی به مرحله پایانی ترتیل و 9 نفر هم در بخش دعاخوانی موفق به حضور در مرحله نهایی مسابقات قرآن شدند.

در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران ،57داور رقابت 138 نفر را در هشت رشته قرائت,ترتیل,حفظ کل,20 و 10 جزء, اذان,دعاخوانی و همخوانی داوری و برگزیدگان مرحله پایانی را معرفی کردند.

مرحله پایانی این دوره از مسابقات از پس فردا تا یازدهم مهر به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ کل و قرائت به سی و هفتمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم راه پیدا خواهند کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار