اعلام عامل حادثه دلخراش سقوط آرمان غیاثی به وزارت ورزش+فیلم

اسامی افراد خطاکار در برگزاری مسابقات سنگ نوردی داخل سالن باشگاه ایثار فولادشهر به وزارت ورزش و جوانان اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان ؛ رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در اصفهان گفت: در بررسی کارشناسان این فدراسیون مشخص شد، باشگاه ایثار فولادشهر تنها مجوز برگزاری مسابقات سنگ نوردی و کوه نوردی طبیعت را داشت و در برگزاری رقابت های داخل سالن این رشته ، بدون کسب اجازه از فدراسیون عمل کرده است.

رضا زارعی با بیان اینکه این باشگاه تاکنون تجربه و یا درخواستی در برگزاری رقابت های داخل سالن سنگ نوردی و کوهنوردی نداشته است افزود: نداشتن آگاهی مدیران باشگاه ها نسبت به بخش نامه ها و قوانین فدراسیون یکی از عوامل مهم در بروز حوادث دلخراشی همچون سقوط آرمان غیاثی است.

وی به رسیدگی ویژه کارشناسان فدراسیون کوهنوردی و سقوط های ورزشی درخصوص سقوط آرمان غیاثی اشاره کرد و گفت: کمیته فنی هیات کوهنوردی استان دو روز گذشته به برخی از عوامل موثر در این حادثه دلخراش اشاره کرد و کارشناسان فدراسیون نیز تا هفته آینده علت اصلی این سقوط را به اطلاع وزارت ورزش خواهند رساند .

جمعه ۲۹ شهریور آرمان غیاثی هشت ساله بر اثر سقوط در حین مسابقه سنگ نوردی در باشگاه ایثار فولادشهر از توابع شهرستان لنجان در غرب اصفهان، مصدوم و هم اکنون با درجه هوشیاری 4 تا 6 در کُما به سر می برد و در بخش آی سی یو بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بستری است.

پزشکان پارگی طحال این کودک را در همان ابتدا تشخیص داده اند و تاکنون در خصوص خونریزی مغزی وی مورد جدی را مشاهده نکرده اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار