اروپاییان فقط حرف می زنند و اهل عمل نیستند

امام جمعه موقت اصفهان: دست خالی و ذلت اروپاییان، آنها را به سیاست همزمان تشویق به مذاکره و فشار وادار کرده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ آیت الله مهدوی در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: بیانیه بی خردانه سه کشور اروپایی در اتهام زنی به ایران به عنوان مسوول حمله به تاسیسات نفتی عربستان سند زنده ای دال بر بی اعتمادی ما در مقایسه با آنها است.

آیت الله مهدوی اروپا و آمریکا را به دنبال برجام جدید دانست و افزود: غربی ها و مدافعان دروغین حقوق بشر درحالی به دنبال صدور قطع نامه برای ضربه زدن به ایران هستند، که 6 سال کشتار کودکان، زنان و مردان یمنی را نمی بینند و تاکنون هیچ بیانیه ای برای حمایت از مردم بی دفاع این کشور صادر نشده است .

عضو خبرگان رهبری به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر هزینه سنگین سازش نسبت به مقاومت اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا که حرف از میز مذاکره می زند خود از معاهده بین المللی خارج شده و تضمینی برای آن قائل نشده است.

آیت الله مهدوی افزود: سیاست‌های غرب رو به افول است و در این شرایط ضربه های سنگینی از مقاومت کشور خورده اند و طبیعی است که در این شرایط نمی توانند راحت بنشینند.

امام جمعه موقت اصفهان ترویج اعتیاد و شهوت با ابزار فضای مجازی را حمله برنامه ریزی شده ،دشمن برای تخریب جسم و روح جوانان عنوان کرد و گفت: شاید اعتیاد قابل درمان باشد اما گسترش شهوت در بین جوانان و تخریب افکار قابل درمان نیست که راهکار مقابله با این نوع از حمله ها بصیرت و هوشیاری با ابزار تقوی و توکل است.

آیت الله مهدوی به ارتقا حقوق شهروندی و حقوق خاص بانوان و کرامت زن هم اشاره کرد و افزود :امروز برخی به بهانه حقوق شهروندی و تساوی حقوق زن، زنان و دختران را به بی حجابی و به حضور در جلسات مختلف و ورزشگاه ها تشویق می کنند که این افکار منافی حرمت و حقوق زن و لگدمال کننده ارزش واقعی بانوان است.

امام جمعه موقت اصفهان به هفته دفاع مقدس به عنوان هفته ای سرنوشت ساز هم اشاره کرد و گفت: همه ما این اقتدار، فداکاری و درسهای مقاومت را از کربلا و عاشورای امام حسین(ع) داریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار