توانایی ذوب آهن در تولید ماهانه 10 هزار تن ریل ملی

شرکت ذوب آهن اصفهان توانایی میانگین تولید ماهانه 7 تا 10 هزار تن ریل ملی را دارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در همایش راهبردی این شرکت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادوخاطره 286 شهید والامقام این شرکت گفت: ذوب آهن اصفهان کانون ایثارگری در صنعت کشوراست و با این روحیه جهادی ، می توان به اهداف مورد نظر رسید.

منصور یزدی زاده تولید ریل ملی را در شرکت ذوب آهن اصفهان ، اثبات توانایی این شرکت برای دست یابی به بالاترین جایگاه در صنعت کشور بیان کرد و افزود: در سفر این هفته وزرای راه و شهرسازی و صمت تحویل محموله نمادین ریل برگزار شد و امروز افتخار داریم بگوییم ریل جزء محصولات اصلی شرکت است.

وی مراحل تولید ریل را در دو مرحله تولید شمش ریل و نورد آن اعلام کرد و گفت: دراین سفر وعده داده شد که متناسب با برنامه ریزی به صورت میانگین ماهانه حدود 7 تا 10 هزار تن تولید ریل محقق شود که البته پیش نیازهای آن در دست برنامه ریزی است.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان افزود: همچنین در نورد 650 همزمان با ریل، تولید ورق سازه های فولادی در سایز 200 میلی متر محقق شده است و طراحی آن در ابعاد بالاتر در دست اقدام است و برنامه ریزی لازم در حوزه فروش برای بازاریابی این محصول در دست اجراست تا به عنوان یکی از محصولات معمول در فرایند تولید قرار گیرد.

منصور یزدی زاده گفت: اختصاص عوارض 25 درصدی بر صادرات سنگ آهن فرصت بسیار خوبی است تا بتوان با تامین مالی سنگ آهن تولید داخل جمع آوری نموده و به کارخانه برسانیم.

وی افزود : تلاش می شود برنامه پیش بینی شده برای تولید سه میلیون تن محصول را در شش ماهه دوم محقق شود تا بتوانیم به تعهدی که برای افزایش تولید جهت دریافت یک میلیون و 750 هزار تن سنگ آهن است دست یابیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار