خوردبین: باخت پرسپولیس چیز عجیبی نیست/ فقط باید حمایت کنیم

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است شکست این تیم مقابل الوحده امارات اتفاق عجیبی نبوده.

خوردبین: باخت پرسپولیس چیز عجیبی نیست/ فقط باید حمایت کنیم

محمود خوردبین در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بالاخره فوتبال است. پرسپولیس هم در این بازی خوب بازی کرد و فقط توپ‌ها گل نشد و اتفاق خاصی رخ نداده.
وی ادامه داد: باخت پرسپولیس به الوحده اصلا چیز عجیبی نیست. بالاخره فوتبال است و هزار اتفاق. الوحده هم تیم خوبی بود که توانست پرسپولیس را ببرد. در شرایطی که صعود پرسپولیس قطعی بود، این شکست چیز عجیبی نیست.
پیشکسوت پرسپولیس افزود: بی‌خود و بی‌جهت نباید پرسپولیس را وارد حاشیه کرد. الان زمان این حرف‌ها و به حاشیه بردن پرسپولیس نیست. این تیم تا به اینجا نشان داده که چقدر خوب است و چه توانایی‌هایی دارد.
خوردبین در واکنش به انتقاد‌هایی که به برخی بازیکنان پرسپولیس می‌شود گفت: انتقاد خوب است و بعضی وقت‌ها هم انتقاد وارد است، اما نباید مثل کینه شود. هر بازیکنی ممکن است روز خوب داشته باشد و انتقاد کردن هم چیز عجیبی نیست، اما نباید بخواهیم از کسی انتقام بگیریم.
وی در پایان گفت: پرسپولیس راه طولانی هم در آسیا و هم در لیگ دارد و همه باید حمایت کنیم تا تیم به پنجمین قهرمانی پیاپی لیگ و اولین قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برسد. وظیفه همه پرسپولیسی‌ها در این شرایط فقط حمایت است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار