پیش بینی وزش باد در اصفهان

یک کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، گفت: امروز بعد از ظهر (ششم مهرماه) وزش باد نسبتا شدید در اکثر مناطق استان احساس می‌شود و بعد از ظهر فردا نیز وزش باد پیش بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تا پایان هفته اتفاق خاصی از نظر هواشناسی رخ نمی‌دهد، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا پایدار بر روی استان طی سه روز آینده است و بر این اساس وضعیت جوی مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی گفت: پیش بینی می کنیم امروز (ششم مهرماه) اصفهان در گرم ترین ساعات ۳۲ درجه و درخنک ترین ساعات ۱۹ درجه بالای صفر باشد.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوا در اکثر مناطق طی ۲۴ ساعت آینده یک الی دو درجه کاهش خواهد داشت، ادامه داد: در فصل پاییز قاعدتا باید هر روز افت دما داشته باشیم، اما معمولا در ماه مهر به دلیل اینکه هنوز وضعیت جدال بین گرما و سرما تصویب شده نیست کمی روال افت دما داشتیم که مجددا در طی دو روز اخیر روند افزایشی خواهد داشت، اما مجددا در روزهای آینده کاهش دما داریم. از پایان مهرماه روند کاهش دما به صورت ثابت آغاز می شود.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هوا شناسی استان افزود: گرم ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۴۰درجه بالای صفر و خنک ترین نقطه بویین میان دشت با ۵ درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار