‌زمان و مکان بلیت‌فروشی بازی خیبر خرم‌آباد ـ سپاهان اصفهان اعلام شد‌

تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی روز دوشنبه ۸ مهر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم می‌روند.

ولی الله خسروی در گفت‌وگو با تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال تیم خیبرو سپاهان اصفهان در جام حذفی اظهارداشت:با توجه به اهمیت این مسابقه آنچه لازمه این بازی مهم است به نحو احسن انجام شده است.

وی افزود: جهت برگزاری این مسابقه مهم تجهیز جایگاه وی آی پی، رختکن، نورافکن، رنگ آمیزی ورودی و بیرون ورزشگاه و همچنین جمع‌آوری نخاله‌های اطراف ورزشگاه از مهم‌ترین اقدامات انجام شده است.

رئیس هیئت فوتبال لرستان عنوان کرد: براساس قانون فوتبال تهیه مکان جهت اسکان تیم مهمان به عهده خودشان است ولی در این زمینه با تیم سپاهان اصفهان همکاری لازم انجام شده است.

وی با اشاره به نحوه تهیه بلیت دیدار تیم‌های خیبرو سپاهان اصفهان بیان کرد: براساس دستور سازمان لیگ تماشاگران می‌توانند جهت تهیه بلیط از ساعت 11صبح روز دوشنبه به مراکز فروش در میدان پلیس، درب استادیوم، سه راه بالا و پایین مطهری و همچنین میدان امام حسین(ع) مراجعه کنند. ورزشگاه تختی خرم‌آباد 9هزارنفر ظرفیت دارد که برای این مسابقه حدود هفت هزار و 500بلیط فروخته خواهد شد.

خسروی با اشاره قراردادهای بازیکنان خیبر تصریح کرد: باتوجه به اینکه 95درصد بازیکنان تیم خیبر بومی هستند قرار داد خاصی با بازیکنان نداریم بلکه ماهیانه مبلغی به بازیکنان پرداخت می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم خیبر دو بازی در لیگ و15بازی تدارکاتی انجام داده است بازیکنان با آمادگی جسمانی کامل در این مسابقه شرکت خواهندکرد.

وی با اشاره به برگزاری نشست خبری این مسابقه اظهار داشت: علی‌رغم اینکه در جام حذفی مرسوم است نشست خبری برگزارمی‌شود ولی در این مسابقه بعد از بازی نشست خبری سرمربیان تیم خیبر و سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد.

خسروی افزود: با توجه به اینکه تیم خیبر ظرفیت صعود به لیگ دوم را دارد از تماشاگران انتظار داریم تیم خیبر را تشویق کنند، هیچ گونه بی‌احترامی به بازیکنان و کادر فنی تیم حریف نکنند که حق میزبانی را به خوبی ادا کنیم.

وی عنوان کرد:داوری این مسابقه توسط داورانی از چهارمحال بختیاری انجام می‌شود که از داوران مطرح در لیگ برتر هستند.

به گزارش تسنیم روح الله شریفی داوری این دیدار را بر عهده دارد و حسن یوسفی، محمد راهی و امیر ایار نیز وی را همراهی می‌کنند. محمدحسین معتمدی‌فر نیز به عنوان ناظر بازی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار