افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه‌ سرویس‌های مدارس اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان لایحه افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس تصویب و جهت طی شدن مراحل اداری به فرمانداری ارسال شد.

هادی منوچهری در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: به پیشنهاد سازمان تاکسیرانی خدمات سرویس مدارس معلولان با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود که البته با کمک و یارانه شهرداری اصفهان این امر محقق شد.

وی با بیان اینکه هشت هزار خودرو در قالب ۵۳ شرکت حمل و نقل سرویس مدارس تحت نظارت سازمان تاکسیرانی در سال تحصیلی جدید به ۷۲ هزار دانش آموز شهر اصفهان سرویس دهی می‌کند، ادامه داد: از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین مدارس شهر اصفهان در راستای افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی مسافران و کاهش ترافیک، تحت پوشش خدمت‌رسانی سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم گسترده‌تر شدن فرایند بازرسی‌های سازمان تاکسیرانی بر نحوه فعالیت سرویس‌های دانش آموزی، تصریح کرد: تعداد پنج اکیپ خودرویی بر فعالیت سرویس مدارس شهر نظارت دارند که این نظارت‌ها شامل مواردی مانند رعایت منشور اخلاقی سازمان تاکسیرانی، سرویس دهی در ساعات پیک در مسیرهای مشخص و سوار نکردن دانش آموزان بیش از حد مجاز است.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد رانندگان سرویس مدارس شهر اصفهان را بانوان و ۴۰ درصد را آقایان تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: متوسط عمر ناوگان سرویس مدارس شهر اصفهان هشت سال است.

منوچهری خاطرنشان کرد: شهروندان و اولیای دانش آموزان می‌توانند پیشنهادات و هرگونه انتقاد را با روابط عمومی سازمان به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۳۹۸۰ و تلفن گویای سازمان تاکسیرانی اصفهان به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ و یا از طریق فضای مجازی به آدرس Taxikhabar@(تاکسی خبر) درمیان بگذارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار