معرفی برگزیدگان ۳ رشته از چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم

برگزیدگان رشته‌های دعاخوانی، اذان و همسرایی چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم معرفی شدند.

به گزارش مهر، عصر یک شنبه مراسم اختتامیه بخش دعاخوانی، اذان و همسرایی چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم برگزار و برگزیدگان این بخش از مسابقات معرفی شدند.

بر این اساس حمیدرضا اسکندری از استان فارس، سجاد براتی از چهار محال و بختیاری و علی صدقی از کرمان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در بخش دعاخوانی چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم را به دست آورند.

همچنین شهاب امانت چی از قم، احمد راهی مالکی از خورستان و مهدی خطیب از البرز موفق به کسب رتبه چهارم تا ششم بخش دعاخوانی مسابقات ملی قرآن کریم شدند.

در این بخش محمدرضا خوش قلب از یزد، مصطفی علیوردی از سمنان و فریبرز اسکندری از زنجان حائز رتبه هفتم تا نهم شدند.

گروه‌های برگزیده بخش اذان چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم

همچنین در رشته «اذان» نیز گروه «العباد» از استان خوزستان، «شمس» استان تهران و گروه «نور اهل بیت (ع)« از استان تهران به ترتیب رتبه‌های اول تا را به دست آورند.

همچنین گروه حبل المتین از استان زنجان، ، بصائر از یزد، فاطر از مازندران و ثامن الحجج از یزد موفق به کسب رتبه چهارم تا هشتم بخش اذان در این دوره از مسابقات ملی قرآن کریم شدند.

برگزیدگان بخش«همسرایی» چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم

در مراسم اختتامیه بخش «همسرایی» مسابقات ملی قرآن کریم سید محمد هادی قاسمی از تهران، مجتبی کریمی از مازندران و وحید باقرنژاد از تهران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بخش را در چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم به دست آورند.

همچنین محمدرضا نمازی از گیلان، محمدحسین ابراهیمی از قم و بابک اشرافی از آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه چهارم تا ششم بخش «همسرایی» در این دوره از مسابقات ملی قرآن کریم شدند.

در چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن کریم همچنین خیرالله عثمان زاده از خوزستان و علی پروا از یزد حائز رتبه هفتم و هشتم در رشته «همسرایی» شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار