معرفی گوشی s21ultra

بعد از معرفی خانوادۀ جدید S21 توسط سامسونگ، چشم‌های زیادی به دنبال بالاترین مدل این خانواده یعنی S21 اولترا دوخته شد‌ه‌اند تا ببینند که این پرچم‌دار چه ویژگی‌هایی دارد؟ می‌توان گفت که در مجموع، با حضور گوشی S21 Ultra با برترین و بزرگ‌ترین مدل این سری رو‌به‌رو هستیم که باید دید آیا شایستگی چنین عناوینی هست یا نه؟ بدون هیچ توضیح اضافه‌ای و با همراهی شما، یکراست به سراغ معرفی این غول سامسونگی می‌رویم. 

معرفی گوشی  s21ultra

بعد از معرفی خانوادۀ جدید S 21 توسط سامسونگ، چشم‌های زیادی به دنبال بالاترین مدل این خانواده یعنی S 21 اولترا دوخته شد‌ه‌اند تا ببینند که این پرچم‌دار چه ویژگی‌هایی دارد؟ می‌توان گفت که در مجموع، با حضور گوشی S 21 Ultra با برترین و بزرگ‌ترین مدل این سری رو‌به‌رو هستیم که باید دید آیا شایستگی چنین عناوینی هست یا نه؟ بدون هیچ توضیح اضافه‌ای و با همراهی شما، یکراست به سراغ معرفی این غول سامسونگی می‌رویم.

  • ● طراحی و رنگ گوشی S 21 اولترا
  • ● نمایشگر گوشی S 21 اولترا
  • ● دوربین گوشی S 21 اولترا
  • ● عملکرد گوشی S 21 اولترا
  • ● عمر باتری و شارژشدن گوشی S 21 اولترا
  • ● سخن پایانی


طراحی و رنگ گوشی S 21 اولترا

سامسونگ گلکسی S 21 تلفن همراهی بزرگ و قدرتمند است. درست است که طراحی برش‌خورده دوربین‌ها، برجستگی آن‌ها را به قسمت شیشه‌ای پشت وصل می‌کند، اما با این وجود هنوز هم یک تلفن عظیم است که نیاز است تا آن را با دو دست استفاده کنید.

گوشی S21 Ultra با ضخامت 8.5 میلی‌متری و وزن 227 گرمی خود، ضخیم‌تر و سنگین‌تر از آیفون 12 پرو-مکس است. صفحه‌نمایش گوشی S 21 اولترا برخلاف گلکسی S 21 معمولی که کاملاً مسطح است، با ظرافت خاصی خمیده شده است، اما خیلی آزاردهنده نیست.

گوشی S21 Ultra فقط در دو رنگ ارائه می‌شود: سیاهِ فانتوم و نقره‌ایِ فانتوم. این در حالی است که وب‌سایت سامسونگ، علاوه این رنگ‌ها، رنگ‌های منحصر به فرد دیگری را از S 21 اولترا ارائه می‌دهد؛ از جمله: تیتانیومِ فانتوم، قهوه‌ایِ فانتوم و Navy فانتوم.

یکی از به روزرسانی‌های مورد علاقۀ کاربران در طراحی حسگر اثر انگشت است. این حسگر بزرگ‌تر1.7 برابر بزرگ‌تر از مدل‌های پیشین است. بازکردن قفل گوشی S21 Ultra راحت‌تر شده است. بعد از بررسی‌ها دریافتیم که S 21 اولترا دیگر مثل تلفن‌های قبلی از شما درخواست نمی‌کند که حسگر را دو بار فشار دهید و این خود مزیت نسبتاً مهمی است.

نمایشگر گوشی S 21 اولترا

دربارۀ صفحه‌نمایش 6.8 اینچی دینامیک AMOLED در گوشی S21 Ultra می‌توان به سادگی گفت که یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌ها در بین گوشی‌های اندرویدی است. نمایشگر S 21 اولترا، نمایشگری درخشان و قدرتمند است شما را در دوراهی انتخاب بین رزولوشن بالا و یا نرخ به‌روزرسانی بالا قرار نمی‌دهد؛ چراکه هردو را دارا است.

شما به احتمال زیاد هنگام تماشای فیلم بر روی این فبلت مسحور خواهید شد. در نمایشگر S 21 اولترا رنگ‌ها بیشتر از همیشه روشن و براق هستند و هنگام تماشای فیلم زاویه دید خوب و گسترده است.

گوشی S 21 اولترا با رفرش‌ریت(یا همان نرخ‌ تازه‌سازی یا نرخ به‌روز‌رسانی) پویا و بالای خود از آیفون پیشی می‌گیرد. شما نه‌تنها از پیمایش و گیم‌پلی بسیار روان برخوردار هستید، بلکه از رزولوشن 120 هرتز و کواد HD برخوردار هستید. بنابراین همان‌طور که گفتیم در دوراهی انتخاب بین بالاترین وضوح و بالاترین نرخ تازه‌سازی قرار ندارید.

همچنین گوشی S 21 اولترا به اندازۀ کافی هوشمند است که می‌تواند به طور خودکار نرخ تازه‌سازی را تا 10هرتز برای کمک به صرفه‌جویی در مصرف باتری کاهش دهد.

خبر خوب دیگر از گوشی S21 Ultra اینکه، شما می‌توانید متن پیام یا هر متن دیگری را در فضای باز به راحتی بخوانید؛ زیرا S 21 اولترا می‌تواند میزان روشنایی نمایشگر خود را به حداکثر 1500 نیت برساند. با بررسی‌ها متوجه شدیم که روشنایی گوشی S21 Ultra به طور متوسط 821 نیت است که آیفون 12 پرو-مکس با میزان روشناییِ 654 نیت را به راحتی پشت سر می‌گذارد.

اگر بخواهیم واقع‌نگر باشیم متوجه خواهیم شد که حتی اگر بهترین گوشی جهان را در اختیار داشته باشیم، ممکن است روزی از کار بیفتد و یا از دست بیفتد و چنین مشکلاتی برایش پیش بیاید. پس بهتر است که پیش از این اتفاقات، خود را برای سریع‌ترین و بهترین کمک آماده کرده باشیم.

دوربین گوشی S 21 اولترا

دوربین‌های گوشی S21 Ultra هستند که باعث شده‌اند تا این موبایل بتواند بیشترین تغییر بارز را در برابر S 21 و S21 Plus از خود نشان دهد. در S 21 اولترا یک سنسور واید 108 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی وجود دارد که با یک سنسور فوکوس خودکار لیزری تکمیل شده است. ویژگیِ Space Zoom در S 21 اولترا به قدری خوب است که بهتر است دست هرکسی نیفتد.

قدرت بالای زوم گوشی S21 Ultra به اندازه‌ای بالا است که باعث می‌شود تا فکر کنید به یک کارآگاه شخصی و مرموز تبدیل شده‌اید.

در حالی که iPhone 12 Pro Max در بزرگنمایی نوری 2.5 برابر گیر کرده است، S 21 اولترا دارای دو لنز تله فوتوی با بزرگنمایی نوری 3برابر و 10برابری است.

تصویر دوربین گوشی S21 Ultra در حالت بزرگنمایی 100برابر تصویر ضعیف می‌شود اما ویژگی جدید Zoom Lock می‌تواند به شما کمک کند تا با یک ضربه یک عکس بدون لرزش و نسبتاً باکیفیت بگیرید.

دوربین اصلی 108مگاپیکسلی می‌تواند عکس های 12 بیتی HDR را با 64 برابر اطلاعات رنگی روشن‌تر و بیش از سه برابر دامنه دینامیکی بیشتر از S20 Ultra ضبط کند. به‌علاوه، یک گزینه فایل RAW 12 بیتی در حالت Pro نیز وجود دارد.


عملکرد گوشی S 21 اولترا

گلکسی S 21 اولترا یکی از اولین تلفن‌های مجهز به تراشۀ اسنپدراگون 888 کوالکام است که با رم 12 گیگابایتی یا 16 گیگابایتی عرضه می‌شود. گوشی S21 Ultra حقیقتاً که یکی از سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی است. S 21 اولترا همچنین در معیار گرافیکیِ3 DMark Wild Life عملکرد خوبی داشت و به 34 فریم در ثانیه رسید. ولی آیفون 12 پرو مکس به طور میانگین به 54 فریم در ثانیه رسیده است.

متأسفانه، در حالی که شما یک رنج از سه نوع حافظۀ ذخیره‌سازی برای S 21 اولترا را دارید(بین 128، 256 یا 512 گیگابایت) سامسونگ محفظۀ کارت microSD را برداشته است. بنابراین دیگر نمی‌توانید حافظه را ارتقاء دهید.

عمر باتری و شارژشدن گوشی S 21 اولترا

اگر به دنبال تلفنی هستید که باتری‌اش بتواند تمام روز دوام داشته باشد، S 21 اولترا همانی است که می‌خواهیدش. در تست باتریِ با استفاده از گشت‌وگذار در وب از طریق5 G ، باتری گوشی S21 Ultra با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خود به مدت 11 ساعت و 25 دقیقه دوام آورد. این میزان، آیفون 12 Pro Max را با مدت 10 ساعت 58 دقیقه شکست داده و بنابراین S 21اولترا را در لیست بهترین عمر باتری تلفن قرار می‌دهد.


سخن پایانی

مزایای S 21 اولترا به اینجا ختم نمی‌شوند اما در هر صورت اگر به دنبال اوج و شکوه تلفن‌های همراه اندرویدی هستید، S 21 اولترا همان گم‌شدۀ شما است. اگر بودجۀ شما با این تلفن هم‌خوانی دارد، شک نکنید که با این کیفیت تصویر و این دوربین فوق‌العاده، حتماً لذت به‌دست‌گرفتن آن شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

گلکسی S 21 اولترا همانند دیگر پرچم‌داران سامسونگ و دیگر مدل‌ها، هم‌اکنون در فروشگاه آنلاین وبسایت موبایل‌کمک قابل خریداری هستند. شما در بخش فروش وبسایت موبایل‌کمک دسترسی کاملی به مشخصات انواع موبایل‌های برند سامسونگ دارید و می‌توانید با مقایسۀ آن‌ها تصمیم نهاییِ خرید خود را عملی کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا با استفاده از فیلتر قیمت و مشخص‌ کردن بودجه‌تان، تمامی مدل‌های آن رنج قیمتی را بررسی کنید. برای بررسی مدل‌های مختلف می‌توانید ابتدا آن‌ها را به بخش مقایسه اضافه کنید و سپس با ورود به این بخش، مقایسه‌ای دقیق از چند محصولی که بین انتخاب آن‌ها شک دارید را انجام دهید و در پایان به یک گزینه برسید. سپس برای تکمیل خرید خود، آن را به سبد خرید اضافه کنید و در انتها سفارش خود را ثبت کنید. در صورت اینکه عجله داشته باشید می‌توانید در بخش نحوۀ ارسال، پست پیشتاز را انتخاب کنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار