«مثل ماه» راوی قصه مادربزرگی شد که از نوه معلولش نگهداری می‌کند + فیلم

برنامه «مثل ماه» شب گذشته، میزبان دو خانواده بود که هر دو به نوعی با کودکان و نوجوانان معلول در ارتباط هستند.

«مثل ماه» راوی قصه مادربزرگی شد که از نوه معلولش نگهداری می‌کند + فیلم

برنامه «مثل ماه» شب گذشته، میزبان دو خانواده بود.
در بخش اول برنامه خانم ایل اکبری مهمان برنامه شد و درباره نوه دختری‌اش صحبت کرد. زمانی که دختر او باردار می‌شود، به او می‌گویند که بچه ات معلولیت دارد؛ اما او راضی نمی‌شود بچه را سقط کند. بعد از به دنیا آمدن او، به دلیل سختی نگهداری بچه معلول خانم ایل اکبری این مسئولیت را بر عهده می‌گیرد.




فاطمه حالا ۱۵ سال دارد؛ شنوایی ندارد و از نظر جسمانی هم مشکل دارد. به دلیل روند درمان مادربزرگ از اهواز راهی کرج می‌شود تا بتواند به راحتی مراحل درمان نوه اش را طی کند. این خانم به صورت اتفاقی با مرکز توانبخشی آفتاب آشنا می‌شود و شرایط زندگی فاطمه را تغییر می‌دهد.





در بخش دوم برنامه مثل ماه، سید علی حسینی طهرانی موسس مرکز توانبخشی آفتاب به همراه همسرش بهاره آذر در برنامه حضور پیدا کرد و درباره شروع فعالیت این مرکز صحبت کرد.



عشق این زوج همراه و همقدم همانا پرداختن به کودکان معلول و ناتوان ذهنی و حرکتی است. کاری که انصافاً توان و ظرفیتی می‌خواهد که تنها با عشق و علاقه می‌توان آن را انجام داد.



بهاره آذر که به همراه همسرش مدیریت و اداره مرکز توانبخشی آفتاب در شهر کرج را بر عهده‌ دارد، گفت: خانواده من، در دو سال پیاپی صاحب دو خانه ویلایی شد و ما به شکرانه داشتن چنین امکانی، تصمیم گرفتیم فعالیتی خیرخواهانه را در شهر و استان خود شروع کنیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار